Så er der endelig godt nyt til os gds'ere

smile Har lige surfet rundt på nettet efter el-værktøj o.lign.

Det er utroligt at dette IKKE er sket før, men lad mig anbefale siden

NETTOBUILD.DK

Det kan godt være at det er netto..... men det er kvalitetsvarer.. kendte mærker og ENDELIG lave priser...... og åbenbart...... lagervarer....

tænk at Danmark skal lokke så mange penge ud af os i byggemarkederne når der på nettet er sådan en udbyder...

Ja det var bare lige min mening......


Har i samme erfaring ??????
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg søger gode råd om køb af værktøj på nettet...

Der må da være andre end nettobuild der gør sig på dette marked...

ER der virkelig ingen der har gode erfaringer ???????
http://www.prishammeren.dk har gode priser på akku ting og sager - desværre forhandler de ikke DeWalt længere. Har ellers tidligere købt et DeWalt XRP 18V Kit med 7 dele + taske (skruemaskine, vinkelskruemaskine, bajonetsav, vinkelsliber, rundsav, lygte og stiksav) til ca. 8K.
Endvidere god service, handler nu kun med Makita og Milwaukke. Men det er jo så kun for dem som leder efter kvali-vare.
det er jo ikke rigtigt billigt noget af det desværre........ NETTOBUILD.DK er hellere ikke billigere end hvis der er tilbud i dit lokale byggemarked - desværre.... godt værktøj koster bare mange penge.....
Nej du har ret... kvali koster penge...... men må indrømme at der på flere netsider er ganske god kamp om at lager føre det kendte mærker.........

Har forsøgt at prissammenligne................ og du har desværre ikke ret...... generelt ER siden jeg referere til billig......

Man forventer jo af en nethandel at der er sikkerhed for levering...... ikke at man til samme pris skal HENTE varen .....

Netbutikker ER og BLIVER en seriøs konkurrent til bygemarkederne
har tjekket siden du om taler.... meeen udvalget er bette......... kan godt være nogen af priserne er ok... men jeg har det bedst med at vide at firmaet bag 1: lagerfører alle modeller og 2: at der er et stort udvalg og blandt mærker... det viser seriøsitet....

men tak for tippet.....rart at der reageres på indlæg
Annonce
det er rigtigt at NETTOBUILD.DK er billigere end f.eks. toolworld.dk... men stadig så er det ikke særligt billiget i forhold til en TILBUDS pris i et byggemarked - og de har jo som bekendt tilbud hele tiden ... så i min verden synes jeg ikke der er mange penge at spare og det er ikke fordi jeg noget imod at handle over nettet....
Øjjjj gdsfreak - det lyder som skjult reklame i mine ører. Særligt rækkefølgen i dine indlæg tyder på, at du ikke er helt upartisk i denne sammenhæng wink

Men nettobuild er ikke det værste sted at handle - de har nogle gode priser, så gider man ikke vente på de gode priser i byggemarkedet, er de såmænd ok. Som alle dygtige handelsmænd har Nettobuild gode priser på nogle varer - og knap så gode på andre.

Mvh.

Jan R.
Tjaeh.. et par ting er de da billige med, andre skal man ikke lede længe efter for at finde billigere i rigtige butikker.

Er der nogen der rent faktisk har erfaringer hos Nettobuild? Jeg syntes deres udvalg er stort, og af en netbutik af være, er det lidt usædvanligt at have en så stor mængde varer/penge bundet i et lager.. så mon ikke der er en chance for at de selv bestiller hjem efterhånden som ordrerne dumper ind, med - måske - længere leveringstider til følge? Undtaget de mest gængse varer formentlig..

mvh Søren
Vil give Orla ret her.

Freak hvorfor reklamerer du ikke i den blå avis istedet for.

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis