Så er der endelig godt nyt til os gds'ere

smile Har lige surfet rundt på nettet efter el-værktøj o.lign.

Det er utroligt at dette IKKE er sket før, men lad mig anbefale siden

NETTOBUILD.DK

Det kan godt være at det er netto..... men det er kvalitetsvarer.. kendte mærker og ENDELIG lave priser...... og åbenbart...... lagervarer....

tænk at Danmark skal lokke så mange penge ud af os i byggemarkederne når der på nettet er sådan en udbyder...

Ja det var bare lige min mening......


Har i samme erfaring ??????
Har lige surfet rundt på nettet efter el-værktøj... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ofte at Carlras.dk Carlf.dk og XLbyg.dk har godt værktøj i deres tilbudsaviser til professionelle.. Tit billigere end netbutikkerne. Derudover kan man få god rådgivning.
Jeg er ikke nervøs for at handle på nettet - har købt utallige produkter de seneste 10 år og er ALDRIG blevet snydt endnu, 7-9-13!

I mine øjne er Tyskland et overset marked for internethandel. Der er et kæmpeudvalg og lave priser på det meste plus Tyskerne er seriøse. Eneste ulemper er at en del netbutikker ikke tager kreditkort eller sender til udlandet. Tyskere er også forsigtige! Men, tager de ikke kreditkort så få det sendt pr. efterkrav, så er risikoen også nul for at produktet ikke dukker op.

Prøv følgende: www.idealo.de som er en virkelig god prissøgemaskine, www.conrad.de som har et katalog på flere tusinde sider samt for el-værktøj www.24tools.de som jeg med meget stor tilfredshed har brugt flere gange.
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis