Ny terrassedør - Østjylland

Hej venner,
Jeg skal have en ny terrassedør - monteret og det helt. Nogen som kan anbefale et troværdigt firma i Østjylland ?. Jeg bor i Galten, lidt vest for Århus.
Jeg har tidligere haft dårlige erfaringer med 2 forskellige firmaer som gør i døre og vinduer.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilke problemer har du haft me de to firmaer?

Svend Erik

Bygningssnedker

Hej Svend Erik,
Dårlige erfaringer - ikke problemer.
Jeg bad om tilbud fra 4 forskellige firmaer på udskiftning af mine termo vinduer i mit hus.
De 2 jeg henviser til, var bare så langt ude i hampen med deres priser at man skulle tro det var løgn. Vil ikke hænge nogen ud her - derfor ingen navne.
Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
Nu er det jo sådan, at der er forrygende travlt inden for byggeriet. Håndværkerne kan jo vælge og vrage, og piller simpelthen de bedste opgaver ud. De opgaver der er knap så interressante, skruer de priserne i vejret på for at undgå dem. Og så sker det, ikke så sjældent, at de skal udføre opgaven, trods det at prisen er fordoblet - eller tredoblet!

Hvis du 'bare' skal have skiftet en terrassedør, så kan det godt være, du får en skyhøj pris, og oven i købet kommer til at vente længe. Så hvis du kan vente, så gør det. Der kommer nok en dag, hvor priserne igen bliver mere normale.

Hvis du får tilbud på udskiftning fra nogen, så kunne det være interressant at 'høre' priserne :-)

Svend Erik

Bygningssnedker

Prøv at kigge på www.VinduesMarkedet.dk som sælger vinduer og døre online til gør-det-selv-folk. De har flere forskellige fabrikater i mange prisklasser og systemet er bygget på på en så genial måde, at du med det samme kan se prisen i alle fabrikater, så snart du har valgt model og indtastet bredde og højde.
Og med hensyn til montering, opmåling m.v. så kan du også finde hjælp til det hos www.VinduesMarkedet.dk i afsnittet "ordbog og illustrationer".

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
Takker for hjælpen !
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis