Skabe/dør under lofttrappe.

Vi er ved at skal sætte ny lofttrappe ind. Under trappen står vores oliefyr og det er ikke kønt at kigge på. Derfor spør jeg om der er nogen der har en god ide til at lukke det af under trappen. Der skal være en dør, da vi skal kunne komme til fyret. Resten skal bare lukkes af. Det skal se pænt ud wink , det er vores hovedindgang.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kunne evt. skære et skab ned, så kun lågen og ca 10 cm skab er tilbage.. ellers byg det af MDF, og lav en låge i MDF, du montere, køkken hængsler på, så kan du få det lige som du vil ha det.. det svært når man ikke har set det.. har du billeder ?

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Her er et billed af den trappe vi har nu. Den nye trappe bliver en 1/4 svings trappe. Det der skal lukkes af, må ikke gå op over trappens vange, da det er ærgeligt at dække en pæn ny trappe til. Det hak vi har lavet til venstre skal ikke være der igen. Jeg kan ikke finde ud af at sætte billedet ind!!!
Citat fra Gittemor58

Her er et billed af den trappe vi har nu. Den nye trappe bliver en 1/4 svings trappe. Det der skal lukkes af, må ikke gå op over trappens vange, da det er ærgeligt at dække en pæn ny trappe til. Det hak vi har lavet til venstre skal ikke være der igen. Jeg kan ikke finde ud af at sætte billedet ind!!!

Du ska gå ind under avanceret og skrive dit indlæg, nederst ska du klikke på gennemse, og så ka du hente billeder fra din pc, men de ska være ret små før du ka uploade dem....
Citat fra ulledog

Du ska gå ind under avanceret og skrive dit indlæg, nederst ska du klikke på gennemse, og så ka du hente billeder fra din pc, men de ska være ret små før du ka uploade dem....


Brug denne vejledning til at sætte billeder ind:

http://lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=48768
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis