lægning af fliser...!

Hej jeg ved godt det er et lidt træls spørgsmål..

Men findes der en m2 pris på herregårds fliser LAGT i indkørsel.. men stabil grus og hva dertil høre... !

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja.

Men, skal der graves ud?
Det udgravede materiale, hvad skal det? Bruges på grunden eller køres væk?
Kan materialerne (div. grus + fliser)anvendes i umiddelbar nærhed af "flisepladsen"?
Bliver fliserne tippet af i en bunke, eller kommer de på paller?
Hvilket mønster skal de lægges i?
Er der brønde/trapper/døre eller lign. at tage hensyn til?
Skal der laves brønde/trapper eller andre tilslutninger?
Er der andre forbehold?
Det giver desværre kun en konklution = man er nød til at få en ud og give en pris, og lave en aftale om hvad og hvilke opgaver der skal udføres, af pågældende og hvilke opgaver man selv klarer.


Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Jeg har været ude at måle min have op idag.. og nået frem til en indkørsel på 75 cm og teresse, lidt stig m.m på ca 65 m2 altså næsten 140 m2 fliser..

Er det vildt eller meget normalt til en amindelig villa have på 1000 m2...??

lige nu er der bare græs, da jeg har ændre min have rigtig meget.. har altså ikke rigtigt noget at sammenligne med...!

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
For 2 år siden betalte jeg mig fra dårlig ryg og knæ da vi skulle have udviddet vores terrasse. Prisen var 320,- kvm for herregårdsfliser. Det var et arbejde uden en masse tilskærring dvs. stort set kun lige flader. Dog med et mindre fald ned mod en carport.
Firmaet gravede ud og kørte jorden væk samt lagde grus og fliser der blev leveret på palle og lige ved pladsen. Altså ikke et stort og besværligt arbejde.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis