Fjernelse af store træ rødder i have

Hej jeg skal ha fjernet nogle store træ rødder i min have er der en som har en god løsning til det uden at skal til at grave med en skovl

Hilsen Lars Krogh
Hej jeg skal ha fjernet nogle store træ rødder i... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
att håndværkeren. Jo vi brugte også den metode på kirkegården det virker, men det tager også lidt tid. For det meste så ham som kom og gravede hul til kisterne, kunne også fjerne diverse små træer....
Hmmm - troede lige, at Benny kaldte mig en spade......*GG*

Sniffer  
en rodfræser er dobbrlt så dyr at leje som en minigraver... så vil vælge at grave dem op med en minigraver, så kan du lige grave ud til terrasse, vende jorden i køkken haven, og rette græsplænen afbiggrin
Citat fra ippermanden

en rodfræser er dobbrlt så dyr at leje som en minigraver... så vil vælge at grave dem op med en minigraver, så kan du lige grave ud til terrasse, vende jorden i køkken haven, og rette græsplænen afbiggrin


Problemet er bare at graver du dem op, får du dobbelt så stor et hul, en bunke jord, og en kæmpe rod... pluds den ødelægger din have når du køre rundt... en rod fræser efter lader selvfølgeligt et hul, men ellers er haven fin.. og så giver den også en masse dejligt flis.. :-)

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
men hvis man lige skal have gravet er det jo fint... syntes selv en rod fræser er mega dyr at leje... vil fortrække minigraveren men det altså eget valg!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis