Ford sierra p100 1,8d Vand på gulvet

Jeg har gulvet fyldt med vand og har fundet ud af at det må være "varmeapperatet" der er utæt, mit problem er jeg ikke kan få "varmekassen" ud , jeg har næsten tømt kabinen for indmad for at få den ud , sidder der en "gemt" skrue under bilen eller andre steder .
Skal lige siges at jeg er absolut nybegynder med biler . Nogen herinde der har et forslag til hvad jeg kan gøre ??
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Kender ikke lige din 'dyt' men normalt sidder varmeapparatet (radiatoren) i midten eller i højre side af bilen oppe under instrumentbrættet. Der går to slanger igennem trorpedoen (adskillesen mellem motorrum og kabine). Hvis du følger dem finder du radiatoren.

Nu er det ikke for at gøre dig ked af det men typisk skal hele instrumentbrættet skrues løst og løftes for at skifte. Vil stærkt anbefale dig at gå på biblioteket og låne en reperationshåndbog. Deri står der hvordan, godtnok på udendansk men normalt er der også en del tegninger og fotos hvis det kniber speoget (det udendanske).

God arbejdslyst.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for hjælpen..
Lidt hjælp fra "Haynes Sierrabog" og en times arbejde og den var ude.

Hilsen
Bo
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis