Peugeot 306xr Vil Ikke Starte????

Jeg har en peugeot 306xr som ikke vill starte???confused
bilen har været på værksted hvor de satte de en kontakt i så man skulle trykke denne indog derefter dreje nøglen når man skulle starte, en ven lånte bilen og opdagede ikke at da bilen var startet og han kørte sad kontakten fast og pludselig gik der ild i startmoteren som vi nu har fået ud skiftet og den fungerer fint, meeen nu er der ingen lys i instrumentbrættet og når man drejer tændingsnøglen og sætter de 2 ledninger sammen som før udgjorde kontakten der er taget af, sker der intet den snore ligesom bare rund dernede men starter ikke. Håber er der nogen der kan hjælpe????????rolleyes

Hilsen Mcbendixen
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
prøv at tjekke ledningsnettet... hvis starteren er brændt af, er noget af ledningsnettet sikkert også brændt/smeltet. har du tjekket sikringer og relæer?

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
ledningsnettet, relæer og sikringer er tjekket og der intet galt..
har fået sat en ny startmotor i og den slår ud som den skal men tager ikke fat i tandhjulet og sætter gang i motorenrolleyes har drejet tandhjulet hele vejen rundt får at se efter skader på det men der er ingen... kan det være noget med synkroniseringen at det skal stå på en bestemt måde får at den tager fatconfused
Er det svinghjulet du har tjekket??? er det den rigtige starter?

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
ja det er svinghjulet, starteren er fra en 1.8 og bilen jeg har er en 1.6 men den passer fint på....
Hvis tandhjulet på starteren er for stort, kommer det ikke i ingreb med svinghjulet og motoren bliver ikke revet med rundt..
Ring til folkevogn og hør om starteren fra en 1,8 kan bruges på en 1,6.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Hej
Hvad er det dog for et værksted der har sat en kontakt i tændingsanlæget ???
Det har jo efter hvad jeg kan forstå kun skabt problemer.
Jeg er ikke helt sikker, men det forekommer mig at der er noget med tandantallet på drevet.
Mit råd, find et seriøst værksted og få dem til at lave bilen en gang for alle
Mvh autoole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis