bundventil i vask på badeværelse

Er der en venlig sjæl herinde, som kan fortælle mig, hvordan jeg skal montere bundventilen i vasken på mit badeværelse (øh, hvor svært kan det være) ?
Når man køber en bundventil er der en gummipakning + en plastik pakning, men ligemeget hvordan jeg samler det, så drypper det under vasken fra afløbet, er det fordi der skal pakke garn på gevindet ??
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Ved ikke lige hvilken vask du har, men kan jeg kan tale af mine egne erfaringer.
Den vask jeg har købt fra Harald nyskrald var "skæv" så lige meget hvad jeg gjorde så dryppede den =(
Det jeg gjorde var jeg brugte begge pakninger, den første oppe over vasken og den anden under. før jeg spændte det sammen gav jeg det en ordenlig omgang silicone, derefter spændte jeg det så sammen og lod det tøre.
Nu holder det tæt og ser fint ud =)

Håber du kan bruge svaret til noget.
Tak for svarene, jeg fandt en helt ny gummi pakning til formålet i mine gemmer, så nu er problemet løst
Der findes en speciel pakning som aldrig følger med bundventilerne som klare den opgave, uanset hvor skæv en vask er.

Den er selvfølgelig heller ikke tilgængelig i byggemarkeder efter min viden, men bruger man den kan det umuligt være utæt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis