Regler for lavt loft

Hej ...

1.Jeg skal til at lave gipsloft i mit badeværelse ..
og ville lige høre hvad reglerne for , for lavt loft den er ??

2.når man skal sætte gipsloft op i baderum skal der så være 1 el 2 lag gips .. der skal halogener i .. og er der regler for det ??
ps .. ved det skal være vadrumsgips !! :-)

på forhånd tak :
Hej ... 1.Jeg skal til at lave gipsloft i mit... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
lofthøjde altsåsmile
Citat fra StenKrog

Jeg er ret sikker på at i BR for småhuse skal der MIN. være 230cm til underkant af loft, evt. ring ned på teknisk forvaltning og hør, så du er 100% sikker.

Tillæg til Håndværkeren - Der SKAL benyttes safebokse til spots, og der må du gerne ligge isoleringen helt op ad safeboksen. den er ca. 25x25x25cm - Safeboksen kan undværes hvis der er 25x25x25 fri luft omkring, dog ikk med isolering (Der SKAL bruges safeboks i isolering.)

Mvh.
Elektrikeren.
Hej sten .. Tak for dit svar ... nu har jeg fået undersøgt hvad reglerne er ... Der er INGEN krav på høje fra gulv til loft .. om du bor i lejlighed eller hus .. dette gælder kun baderum .. dog kan der være interne regler i din grundejerforening ... endnu engang tak :-)
Citat fra Orla Nautrup

Hej

Hvis det er´et parcelhus der er tale om, er der ikke nogen krav til loftshøjden i toliet og badeværelser.
Fik ringet til teknisk forvaltning .. der blev sagt ingen krav , om du bor i lejlighed eller hus .. men tak for dit svar :-)
[Indlæg slettet]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis