Internet forbindelse ?

Hejsa.

Jeg er ny på denne side, og vil bare lige sige, at det er en rigtig god side.
Men mit problem er :

Jeg har Skiftet min internet forbindelse fra TDC ud med en fra Cybercity det er bare en 1024/128 forbindelse jeg har mig, men mit problem ligger lidt i den
udsendelse der var i basta med hensyn på cybercity.

Jeg har kun været medlem af cybercity i knap et måned, men blev da lidt bange efter jeg havde set udsendelsen.

Hvad skal jeg gøre ?

Venlig Hilsen

Freddy
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft cybercity som bredbåndsleverandør i mange år, og har aldrig oplevel problemer. Så desværre ikke udsendelsen, men jeg synes ikke, at alle disse forbrugerprogrammer altid er lige seriøse. Jeg kan selvfølgelig blot være heldig.

(og nej - jeg arbejder ikke hos Cybercity eller assosierede selskaber og jeg har heller ikke ejerandele eller andre personlige interesser i disse selskaber)
Hvis vi skal have en mening om det, så må du da lige fortælle, hvad det var i den udsendelse, der kunne give anledning til bekymringer. En meget stor del af befolkningen har jo ikke set den.
Den TV2-udsendelse som havde Cybercity i 'knibetangen', var Basta:
http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-6190222.html

Jeg så godt programmet, hvor nogle kunder fremkom med deres dårlige oplevelser med Cybercity. Nu er Basta jo er et forbrugerprogram, så derfor indeholdt det jo nogle skræmmende eksempler. Kundechefen for Cybercity var i TV-studiet for at give en forklaring på, hvad han ville gøre for at løse problemerne med en del kunder. Og det er jo den sædvanlige med, at man beklager, og man vil rette op på sagerne ... osv.

Jeg har i andre debatgrupper læst en del fra andre, der har haft store problemer med Cybercity. MEN, jeg tror på, at kundechefen vitterlig ønsker at rette op på de problemer der har været. Internetudbyderen har simpelthen fået så mange nye kunder, at de har skubbet kundeproblemerne til side. Nu har de så været i Basta, og det er sørme ikke godt for renomméet. Så derfor tror jeg på, Cybercity får styr på problemerne.

Ka' I huske da TDC havde store problemer i samme stil som Cybercity nu har?

I øvrigt har jeg været kunde ved Cybercity engang - UDEN nogen problemer! I dag er jeg kunde ved TDC - UDEN nogen problemer!

Svend Erik

Bygningssnedker

Har haft Cybercity i 3 år, og nu også med telefon. Der har aldrig været problemer af nogen art.
De kan dog ikke finde ud af at tilmelde mig til PBS.

Basta er i mine øjne et dybt useriøst program, baseret på sensationsjournalistik. Se bare hvad der skete da de forsøgte at svine en mekaniker i Polen til, ifb. med reperation af en Porsche. De måtte krybe til korset og beklage.

Det er klart, at der i så stort et firma som Cybercity vil være klager, men det var da nogle ærgelige sager de trak frem.

Er iøvrigt heller ikke ansat ved Cybercitybiggrin
Annonce
okay det lyder da rigtig godt, at der er flere som har haft gode oplevelser med cybercity.

tak for de gode svar.

VH Freddy
Jaa jeg har selv cybercity idag og kan ikke klage. jeg har 4mbit / 256kb altså det der hedder solo bredbånd de har lige skrevet til mig jeg her i marts mdr. vil de sætte mit båndbrede op til 8 mbit til samme pris så jeg kan hvis ikke tillade mig at klage. Udover det med PBS kan de ikke lige klare før man ringer dem op evt. ring til din bank smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis