Nostalagi som Kim Larsen ville have sagt

Hej radio luxembourg er genopstået for os omkring de 60 rolleyes www.radioluxembourg.com smile smile Mvh

Benny N.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Benny.
ÅÅÅh ja det var tider (SUK)

V.h. Håndværkeren
Hej Benny

Pragtfuld - man bliver jo helt ung igen. Af og til lyttede jeg til det til under dynen, så min far og mor ikke kunne høre jeg ikke lige sov.

Mvh. JørgenE
Hørte så også lige http://www.ferrymaat.nl/home.html og ville umiddelbart sige, at det da også er vores musik, men jeg er vist aldrig blevet voksen, for jeg elsker alt god musik inkl. trad. jazz, folk, elektronisk, heavy, trance, goa, klassisk osv.

Jeg tror jeg har det fra min onkel, som havde en pladesamling der sagde spar2, der var alt hvad hjertet begærede, og han havde ingen grænser, havde helt ny musik, oldgammelt osv. og der fandt jeg ud af hvor stor verden er, når man ikke med det samme siger nej til noget nyt.

Det eneste jeg aldrig har forstået er moderne jazz - har prøvet, men der stopper jeg, selvom enkelte har prøvet at trække trad. jazz derover, og det gik helt fint indtil det blev for sofistikeret, så er jeg færdig, jeg vil gerne kunne stampe rytmen med fødderne, og ikke nogle mærkelige pludselige voldsomme udbrud fra det ene instrument - pause, et par trommeslag, et klaver der tamper helt forkert. Undskyld til jer der kan lide det, jeg dømmer ikke, jeg siger kun fra.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis