Beocenter 9500

Jeg har sådan en gammel fætter som ikke vil mere.
Panelet med finger-touch punkterne gik løs, hvorefter festen stoppede.
Jeg havde den til udtalelese, formedlest 2-300 kr. og fik at vide at det formentlig ville gribe vældig om sig og jeg kunne se frem til at også CD-spillen sikkert ville dø osv. osv. 6-7.000 kr. kunne de nemt se ville få ben at gå på. Det var lige voldsomt nok, synes jeg.
Er det bare sådan, at det kræver en form for overnaturlighed at lave en sådan, eller er det med det som med biler, at der findes også en anden metode?
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Ktm.

Hmm, det lyder meget mærkeligt. Nu kender jeg ikke specifikt omtalte model men det ser, for mig ud ,som om et mekanisk problem pludselig (for reperatøren) bliver til at ville sælge en ny radio.

Måske skulle du vælge en anden reperatør. Godt råd, vælg en der ikke vil have penge for at overveje at ville reperere. Dvs. normalt et lille værksted.

Held og lykke.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu er det ganske vist ikke her min spidskompetance ligger, men jeg har selv en 9000(!) og har før hørt at netop CD-løbeværket i disse modeller ikke skulle være særligt stabilt. Jeg har nu aldrig haft problemer, men jeg tror, at det din reparatør mener, er at han ikke synes det kan betale sig at skifte dit betjeningspanel, hvis chancen for at CD-løbeværket står af inden for overskuelig fremtid, er overhængende.
Jeg tror bestemt ikke der er nogen sammenhæng mellem betjeningspanelet og CD'en, men kan du ikke bare betjene din spille med din fjernbetjening?
CDen fejlede intet overhovedet inden finger-touch pladen løsnede sig. Men efter den løsnede sig, er hele apparatet gået i strejke og reagerer ikke på fjernberjeningen som vi altid har brugt som det primære.
Jo, jeg er også meget overbevist om at forretningen nok hellere ville sælge mig en ny B&O, men efter denne oplevelse, skal jeg ikke have flere dyre apparater, men blot billige købogsmidvæk sager.
Jeg har haft den henne hos en der af og til hjælper mig, men han kan ikke længere få diagrammer.
Jeg håber at blive sat på sporet af en reparatør via siden her.
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej KTM

Kan se du bor i 4540 I Køge på Nørre boulevard ligger en lille kælderforretning der hedder JM elektronik prøv ham

Fornuftige priser og god service

Med venlig hilsen

Fladder
Så lykkedes det at få min 9500 i gang igen og det for kr. 2800.
CDen fejlede ikke noget, men jeg fik at vide at hvis den gik i stykker, måtte man leve uden for fremtiden.
Det er meget ærgerligt, at man ikke kan henvende sig hos den autoriserede forhandler og få en reel behandling, men at de vil prøve at tage røven på deres kunde. Stedet er i mellemtiden lukket, hvilket man så kan lure lidt over.
Fremtiden for B&O reparationer ser ud til at skulle samles på blot 7-10 steder i landet. Man vil simpelthen ikke længere supportere de mindre steder!! :-( Men så bliver det nok også billigere for forbrugererne?????

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvad fik du lavet...var det blot fastlimning af fronten - så lyder 2800 godt nok meget dyrt.... se evt. på forum'et på Beoworld.org, hvor andre har haft samme problem....
Næh, så enkelt var det ikke.

Jeg ved positivt, at jeg ikke er blevet taget i røven, men kan ikke forklare, hvad der var galt ud over den løse plade. Jeg har fået det at vide, men da jeg ikke har den fjerneste forstand på disse sager, kan jeg altså ikke genfortælle det længere.

Jeg er dog ret sikker på at fejlen blev forværret ved den autoriserede undersøgelse til de nævnte 2-300 kr. Inden da, kunne jeg lirke liv i den, men slet ikke efter.

Jeg kender godt det forum, du henviser til, men de kunne ikke rigtig hjælpe, ud over at jeg fik skaffet mig en brugsanvisning på den måde. Den oprindelige er bortkommet under ulykkelige omstændigheder.

Nu kører den fint igen.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis