Bremselyset i Peugeot 106 vandmolekyle 1 2600 26-02-2007 18:01 Hej venner Forleden da jeg ude at kører i snevejret, fik jeg mig en lille snurretur og et lille puf i bagenden. Der er intet synlig skade, men en pære var sprunget, plus alle bremselysene lyser nu konstant. Hvad kan problemet være? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Hovgaard 19 9530 28-02-2007 18:56 det er helt sikker at det ikke er en kortslutning af ledningsnettet, der er større sandsynlighed for det er bremselyskontakten der "hænger".hvis du bukker dig ned og kigger op under bremsepedalen (brug lys der er nemlig meget mørkt) kan du se en aflang kontakt med to ledninger på den skal sidde i et hul og ned imod pedalarmen, hvis den ikke gør det så prøv og se om du kan sætte den i igen. sidder den som den skal er den temmelig sikkert "kaput". (en ny koster ca. en hundredmand)hilsen michael hovgaard Michael Hovgaard
Hovgaard 19 9530 28-02-2007 18:59 det er ikke for at "rakke dig ned" men hvis der sker en kortslutning i en bil springer der en sikring og så er der ikke noget der lyser:-) Michael Hovgaard