Så Blev agter sænket... Men har sku brug for jeres hjælp!!!

Hej med jer alle sammen derude....

Nu har jeg brug for jeres vudering sådan seriøst!!!

Ved ikke om i kan huske mig med det problem jeg havde med at min motor sejlede skruen ud af vandet?? og vill bare ligge noget ballast i den.....?

Det har jeg skrottet fordi det så simpelthen grimt ud..... og skal der laves skal der gøres ordenligt,,, gider sku ikke halvløsninger som jeg gjorde.....

Så nu har jeg sænket agter på den ca 15cm så foden planer med bunden af båden ligesom de skal rigtigt..... Nu jeg kommet til det her problem stilling

SKAL jeg lave en brønd til den Som i kan se på billedet er der to stor lænsehuller i bunden af båden.. Har spurt et par stykker og fået 2 svare.. den ene ville lave en brønd til... PS har lavet den mangler bare at montere den... Synes den fylder lidt :-) den anden siger nemlig at jeg ikke behøver da jeg har lagt nogle plader på der hvor hækbølgen kan komme ind hvis det var... men skulle der komme en ordenlig gang vand ind kan den bare lænse sig selv som han siger...... Så hvad er jeres vurdering skal der brønd på eller ej.... Der hvor i kan se hullet hvor vandet røger ud ... 5cm fra den er vandlinen.... Kom med nogle bud hvad i synes......
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Sini.
Nej du er ikke glemt, bare gemt ind til nu.
Umiddelbart syntes jeg ikke du behøver en brønd omkring hullet, når du har et par store lænseporte, dog ville jeg pille ristene op af dem (hvis der er ristre i, det ser sådan ud på billedet) de vil bare forhindre vandet i at komme hurtigt ud.
Men hvor stor en diameter har de lænse huller ud af båden, jeg vil ihvertfald anbefale at der er mindst et 2" lænsehul ud i hver side.
Det ser ellers helt flot ud det du har lavet der.

V.h. Håndværkeren
Godt at høre, hullet er ca 5cm stort.... og ja der er et par gummi rister på den,,, dem montere jeg bare af så..... De to små plader jeg har sat på burde også kunne holde en del af hækbølgerne ud.... Og tak for roset... Det var ikke heller ikke nemt at skære sig igennem det alu..... der røg lige en vinkel sliber og et par save til bajonet saven,, heheh...
Citat fra sini

Godt at høre, hullet er ca 5cm stort.... og ja der er et par gummi rister på den,,, dem montere jeg bare af så..... De to små plader jeg har sat på burde også kunne holde en del af hækbølgerne ud.... Og tak for roset... Det var ikke heller ikke nemt at skære sig igennem det alu..... der røg lige en vinkel sliber og et par save til bajonet saven,, heheh...

hejza sini

det ser godt ud det du har lavet med motoren... er der stadig plads til at dreje skarp styr og bagbor..........?
har du været i vandet med den ? virker det ??
Hr. Ertmann
Citat fra Hr.Ertmann

hejza sini

det ser godt ud det du har lavet med motoren... er der stadig plads til at dreje skarp styr og bagbor..........?
har du været i vandet med den ? virker det ??
Hr. Ertmann

Hej du, der er masser af plads heldigvis,,,, var også bange for at det ville blive et problem,,, har kun været en gang i søen,,,, og det virkede .. men imorgen skal jeg i lillebælt... så det bliver spændene... hvis jeg råber SOS så kommer du lige ik... hehehewink
Annonce
Citat fra sini

Hej du, der er masser af plads heldigvis,,,, var også bange for at det ville blive et problem,,, har kun været en gang i søen,,,, og det virkede .. men imorgen skal jeg i lillebælt... så det bliver spændene... hvis jeg råber SOS så kommer du lige ik... hehehewink

okey lyder til at gå godt... skal du ud og trolle......!! så en lille downrigger på din båd... det har jeg gjort meget i på sjælland-køge bugt- øresund - sverig og bornholm efter de store....
skal til kolding imorgen efter en 19 fod race båd til svigersønnen m en 200 hk'er så du råber bare højt så er vi der GG......
Citat fra sini

okey lyder til at gå godt... skal du ud og trolle......!! så en lille downrigger på din båd... det har jeg gjort meget i på sjælland-køge bugt- øresund - sverig og bornholm efter de store....
skal til kolding imorgen efter en 19 fod race båd til svigersønnen m en 200 hk'er så du råber bare højt så er vi der GG......
Citat fra Hr.Ertmann

hahaha,,, det kan du tro vi skal nemlig trolle efter de basser der er der,,,, det lyder sku da til at være en nice båd, på 200hk.... tro mig skal nok råbe højt hehehe :p
Citat fra sini

hahaha,,, det kan du tro vi skal nemlig trolle efter de basser der er der,,,, det lyder sku da til at være en nice båd, på 200hk.... tro mig skal nok råbe højt hehehe :p

godmorgen

kender du www.trolling.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis