Hej med jer alle sammen derude....
Nu har jeg brug for jeres vudering sådan seriøst!!!
Ved ikke om i kan huske mig med det problem jeg havde med at min motor sejlede skruen ud af vandet?? og vill bare ligge noget ballast i den.....?
Det har jeg skrottet fordi det så simpelthen grimt ud..... og skal der laves skal der gøres ordenligt,,, gider sku ikke halvløsninger som jeg gjorde.....
Så nu har jeg sænket agter på den ca 15cm så foden planer med bunden af båden ligesom de skal rigtigt..... Nu jeg kommet til det her problem stilling
SKAL jeg lave en brønd til den Som i kan se på billedet er der to stor lænsehuller i bunden af båden.. Har spurt et par stykker og fået 2 svare.. den ene ville lave en brønd til... PS har lavet den mangler bare at montere den... Synes den fylder lidt :-) den anden siger nemlig at jeg ikke behøver da jeg har lagt nogle plader på der hvor hækbølgen kan komme ind hvis det var... men skulle der komme en ordenlig gang vand ind kan den bare lænse sig selv som han siger...... Så hvad er jeres vurdering skal der brønd på eller ej.... Der hvor i kan se hullet hvor vandet røger ud ... 5cm fra den er vandlinen.... Kom med nogle bud hvad i synes......