reflex olieovn

Er her nogen med erfaringer i ovenstående ovn type, uden radiatorer, specielt under sejlads, og er der evt. en der har en til salg. ?rolleyes Ps. er ikke int. i alle mulige oplysninger om andre typer med blæsere og strømforbrug .rolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Er her nogen med erfaringer i ovenstående ovn type... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg agter nu at beholde styrehuset et stykke tid, og se hvilke erfaringer jeg får ved helårssejlads. Jeg har fundet det lille pottefyr frem, og vil lige tjekke standen inden der investeres i et nyt, det blev i sin tid afmonteret, fordi nogen stjal skorstenen. Din snak har medført en sand storm på min side.
Det gør nu ikke noget.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Kan du ligefrem se hvormange der har været inde på din side, det var jeg ikke klar over. Men det må være efter jeg forklarede Andy hvordan han finder rundt herinde.
Jeg har faktisk prøvet at holde Juleaften i en af mine både, det var meget hyggeligt men lidt koldt. Jeg havde ikke varme i båden ud over gaz apparatet i pantryet.
Vi lå oppe ved molen på Skarø, og en af mine venner som var elindstalatør gik til Købmanden og købte en brødrister og 20 m. gummi elkabel. Med et par stykker hegnstråd på et par lange kæppe hented han strøm fra den nærmete lysmast og ned til brødristeren, så havde vi en rimelig temperatur natten igennem med sne på ruf og dæk. Det er 30 år siden, i dag et der jo en fin lille havn med stikkontakter o.s.v.
Det spontane er taget fra os.

V.h. Håndværkeren
Jeg vil godt her minde om trådens oprindelige tekst. Og høre om nogen har erfaring med brug i et sejlførende fartøj. Og om nogen har en brugt til salg.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Håndv. potten er brændt ud på min, kan du få tag i ham, du mener har en ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis