Skynd jer på loftet!!!!

Hej

Rigtig mange steder er der ret meget fygesne på loftet. Lige nu kan det afværge en større vandskade hvis du fjerner det. Kig det efter nu. Ikke først når det er begyndt at dryppe ned.

mvh Anders
Hej Rigtig mange steder er der ret meget fygesne... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
-> Benja: havde foretrukket fejeblad, hvis det kunne lade sig gøre, men ja vådsuger var i dette tilfælde teknikken, når der er 90 cm mellem spærrene (der er gittterspærsagtige i skunken, så man ikke kan bevæge sig rundt derinde. Jeg kunne ikke skære hul i skunkvæggen i alle rum pga. radiatorer, skabe osv. Når vådsugerens rør blev forlænget med røret fra en alm støvsuger kunne jeg nå frem til hele skunken. Det krævede en del akrobatik, tålmodighed små, forsigtige bevægelse samt hyppige tømninger af sugeren, der kun kan tage 12 liter ad gangen.

MVH Lars

Lars, Aalborg
Citat fra AndersKruse

Hej

I mit forrige hus som var med eternittag havde den forrige ejer monteret såkaldte fugleklodser og stoppet lidt isolering op i tagryggen mellem de 2 øverste lægter. Det var tæt. Nok også lidt for tæt.


Var der ikke udluftning ved tagfoden da? Er det ikke nok?

Ellers lyder det da meget smart at stoppe noget i hullerne.

mvh
Jørgen
Hej igen

Det var et hus med høj overetage og der var ikke kommunikation mellem skunk og loftsrum. Ventilationen blev klaret med udluftning i gavlene.

mvh Anders Kruse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også