Bestilling af grus og jord

Hej

Jeg har bestilt 4 M3 brolæggergrus og 1 M3 havejord. Det koster 1800 incl. moms og levering. Jeg synes at prisen er alt for højt, men vil lige høre jer først.

Claus
Hej Jeg har bestilt 4 M3 brolæggergrus og 1 M3... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja du kan på mange måder have ret. Så dine mervøsiteter kan jeg dele med dig og personligt vil jeg heller ikke låne hvad som helst ud til hvem som helst.. Der er også kun en enkelt der låner min båd da jeg ikke tager chancer !!

Men en stilladsbuk eller lignende tager jo ikke skade af almindelig fornugtig brug. Det er lidt værre med motordrevne maskiner !

Og specielt hvis vi taler gravemaskiner osv og specielt hvis de er ældre kan man jo kurtigt skulle lirke lidt for at det fungerer..

Så til de grovere maskiner vil jeg foreslå at leje hos de forskellige udlejningsvirksomheder der er rundt omkring.

Her i trekant området bruger jeg selv www.delpin.dk i Vejle og andre steder (sydpå) eller www.jmtrykluft.dk JM trykluft i Horsens og andre steder (nordpå). Men man kan også ofte med fordel leje en lokal entrepenør til mindre opgaver, det er ofte med fører og de ved hvad de gør..

At man så ofte kan snakke med føreren om han ikke lige kan klare lidt småtterier udenfor normal arbejdstid... Det bliver det oftest ikke dyrere af og du har fordelen at du selv kan være tilstede, og give en hånd med eller instruere i hvad du vil have lavet eller flyttet..

Men det er lidt sjovt at køre de store maskiner... Men pas på ungerne der ofte kommer for at kigge på når der arbejdes. Det er ofte svært at kigge rundt om maskinerne og sikre ungerne er væk og samtidigt betjene uvandte operationer med skovl osv..

Men kan vi som brugere af dette forum opnå forskellige rabatter så vil det være meget fint for mig og det tror jeg heller ikke vil skræmme nogen...

Så en opfordring til handelsdrivende af enhver art : giv en god rabat til brugere af "lav-det-selv" og du vil få mange kunder ! Vi er jo mange brugere, hardcore eller ej...

Venligst Njord smile

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af njord (den 20-06-2003).]

MVH Njord
Jeg kan også anbefale ALTIMA i Kolding. De er meget hjælpsomme, og deres grej er for mig at se nyere end andre steder jeg har prøvet.
Iøvrigt kan jeg give Njord ret i at man bare en gang i livet skal prøve at leje en Bobcat. Det er en herlig fornemmelse!
(Så: Lej maskinen. _Så kan du senere finde ud af hvad du vil bruge den til...!)

------------------
klassikeren

klassikeren
Faktisk var det en mini udgave af en gummiged jeg lejede. Med 4 funktioners skovl og hele svineriet.. Jeg skulle læsse en vogn og havde behov for at kunne løfte skovlen op i en ordentlig højde.

Mange Bobcat's er ret små og løfter ikke så højt..

Men prøv det...

Venligst Njord wink

MVH Njord
Der svares med et indlæg på en tråd, der er over 12 år gammel i form af et reklameindslag.
Tænk, at et firma kan synke så dybt, at de anvender dette forum til åbenlys reklame
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis