Latterligt

latterligt
Helt ærligt, hvad er der med jer alle sammen?? hvad er jeres problem med "håndværkeren", kan i ikke tage en spøg eller hvad?? jeg synes personligt ikke at der er så meget spade over at der er en som kan tage tilværelsen med et smil, og samtidig prøve at stoppe alle dem som laver ulovlige ting på deres puch´er, for det er til gengæld latterligt, at der skal være så uendeligt mange spørgsmål om de puch´er i et motorcykel forum, lav jeres eget forum hvor i kan skrive sammen om jeres ulovligheder, så kan "motorcykel" måske komme til sin ret igen!

Mvh Kenneth.


 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra grossmann

latterligt
Helt ærligt, hvad er der med jer alle sammen?? hvad er jeres problem med "håndværkeren", kan i ikke tage en spøg eller hvad?? jeg synes personligt ikke at der er så meget spade over at der er en som kan tage tilværelsen med et smil, og samtidig prøve at stoppe alle dem som laver ulovlige ting på deres puch´er, for det er til gengæld latterligt, at der skal være så uendeligt mange spørgsmål om de puch´er i et motorcykel forum, lav jeres eget forum hvor i kan skrive sammen om jeres ulovligheder, så kan "motorcykel" måske komme til sin ret igen!

Mvh Kenneth.


Hej Kenneth..
Vedr Håndværker, syntes jeg du har helt ret.. humor er fedt..
Vedr indlæg, står det jo en hver frit for at lægge indlæg ind.. Hvis vi ikke havde "alle puch maxi" indlæg ville det jo være et "soveforum".. hvis du (og andre) syntes det skal handle om MC må i ski lægge nogle indlæg ind...
Indtil da, syntes jeg nu det er vældig hyggelig med alle de andre indlæg..
Om det der bliver lavet er ulovligt eller ej, gider jeg ikke sætte mig til dommer for. Hvis en har et problem med en motor, og jeg her at forslag til en løsning, hjælper jeg gerne..

Har forøvrigt lige købr en BMW 60/7... sjov gammel ting..

Mvh Jan J
jeg er desværre ikke gammel nok til at have mc, men interessen for dem den er der, det er derfor jeg er inde på dette forum. Der er et, bil, båd, og et motorcykelforum, så hvorfor ikke også et knallert forum, bare for at holde det lidt adskildt, men jeg hjælper da også gerne hvis der er noget jeg kan svare på, hvis ikke så lærer jeg jo noget nyt ved de andre indlæg. tillykke med 60/7´eren herfra.


 

God ide.. Jeg er gammel MC'er og gider normalt ikke læse her fordi det er et knallertforum..
Hvis det var adskilt ville jeg nok lige kigge ned i knallert på overskrifterne, hvis der nu var noget at hjælpe med.
Så jo 50 cc for sig selv...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

problemet er bare hvem man skal kontakte??


 

det har været oppe at vende 100 gange om der skal laves et knallertforum m.m. Det bliver vist bare ved med at være som det er. T
ror også at mange MC spørgsmål bliver stillet på de respektive klubsider der findes m.m.

mvh jan
der er meget muligt du har ret.

mvh Kenneth


 

Og kontakten hedder JørgenE. Men han trænger vist til briller.....
HALLO JørgenE, vi vil gerne have et knallert 30/45 forum......

Skal du have hjælp til at lave det.... (du ved jeg joker)..

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
jeg har skrevet til webmaster.. men ingen respons???

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

ja så er det ikk let, men hvis webmaster i det mindste vil give et klart svar, så vil jeg være glad for det, håber der snart sker noget


 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis