Kom til at slette mediekortet

Hej alle og glædelig snevejr!
Jeg sad og funderede over om jeg virkelig havde brug for alle de programmer en inde i den menu,der hedder tilføj og fjern programmer.
Det sku jeg ikk ha gjort,for vips så var mit lykort pist væk..
Er der nogen der kan hjælpe?
Mvh Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Koldborg: Dit lydkort sidder jo stadigvæk i maskinen, det er programmet til det der er pist væk.
Find ud af hvad lydkortet hedder og gå ind på deres hjemmeside og hent programmet der gratis.
Eller gendan computeren til dagen før du kom til at fjerne programmet. Mvh.

Benny N.
prøv at gå ind lige under tilføj/fjern i tilføj hardware og lad windows søge efter dit lydkort..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej grandoldman
Den søgning.Skal der søges i menuen tilføj osv?
Kan nemlig ikke finde noget der ligner det.
Har prøvet at søge under søg,men fandt ikke noget.
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

først så kører jeg med klassisk visning i kontrolpanel
start->kontrolpanel->tilføj hardware

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Hej G
Har fundet kontrolpanel,men den kan ikke finde multimedie-hardware. Blev ellers lige så glad. Troede lige at nu havde jeg fixet det. Men nej.. Øv=(
Har du andre bud på hvad jeg så gør?

Indtil videre så tak for hjælpen alle. Pænt af jer=)
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

først og fremmest må du se efter hvad der fulgte med af manualer da du købte din computer.. der må være info om hvilke kort der sidder i.. eller må du have nogle cd'er med fra ny.. og der skal også være en driver på til lydkortet..
eller luk din pc op og læs på kortet.. der er mange der skriver navn og nummer på

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej..
He.. Har mistet de manualer der var med. Og har været inde og lure i computeren,og kan ikke finde noget der ligner et lydkort. Så jeg må ha puteren under armen ned til en,der har mere forstand på det end jeg.
Nåmmen tak for hjælpen.
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

du kan jo se hvor du sætter dine ledninger i til højtalerene.. det kan også være at det sidder i selve bundkortet. og så skal du finde ud af hvad det hedder

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Koldborg. Klik start-denne computer-vis systemoplysninger- hardware Mvh

Benny N.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis