Forbandede Fiesta!!

Jeg bøvler lidt med min Fiesta.
Kilremmen begyndte at hyle, hvilket jeg synes var lidt mærkeligt da jeg lige har skiftet både rem og generator! Det viser sig så at være tandremmen der vælger at knække da konen går ud og starter bilen...

Nu er det så lige at jeg har forlagt de papirer der viser hvordan de forskellige hjul skal stå. Er der nogen af Jer derude der ligger inde med sådan noget?

Det er en Fiesta 1.8 D fra ´95

Har søgt på nettet, men intet fundet...

Næstformanden, der håber at ventilerne ikke er fuldstændigt smadrede...confused

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis jeg får din mail kan jeg sende noget til dig jeg tror du kan bruge. det fylder for meget når jeg prøver at ligge det ind her.
ved ikke hvordan jeg får det til at fylde mindre.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Citat fra stellan

det fylder for meget når jeg prøver at ligge det ind her.
ved ikke hvordan jeg får det til at fylde mindre.


til en anden gang, åben i paint, ctrl+a og tag fat nede i hjørnet og gør det mindre. (hvis det er et billede)
ok... tak.....

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Stellan--->Er lige kommet ind af døren...!!

Og jeg siger 1000- tak for hjælpen! Nu skal der bare laves lidt rust, så skal den nok suse lige igennem syn:-)

Hvad hedder det program du har taget et screenshot af? og er det til at købe for almindelige folk?

Næstformanden, der nu også har prøvet at skifte tandrem...

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Ja det er da lige årstiden til at være fortorvsmekaniker.

Hvis ellers ikke din kommunesammenlægning har lukket dit bibliotek kan jeg anbefale haynes bøgerne til din ford.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Det er fra et program der hedder autodata. det er et man betaler penge for at have. det er lavet til værksteder.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis