Gelænder til fortrappen. Ib Helenius 2331 21-06-2003 20:16 Er der en der har nogle gode tips/ideer til et gelænder på fortrappen?Evt. nogle links til sider hvor der er afbilledet forskellige typer.Der må ikke være for store hller i, pga. småbørn. Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
njord 6397 7120 23-06-2003 06:04 Ja først og fremmest skal det jo passe til huset !!Persomligt vil jeg nok svejse noget sammen med et rundt rør i toppen og nogle "skrå" fladjerns løbere der ligger 10-15 cm over trappen og ca 10 cm under overrøret. Mellem disse vil jeg svejse nogle 10-12 mm lodrette rundjerns stænger. Så prøve montere het hele inden det sendes til galvanisering.Denne løsning er forholdsvis klassisk.En anden løsning kunne være at "fylde" ud mellem fladjernene med en perforeret plade ( hullet plade ) Men det er lidt mere bastant.Efter galvanisering kan du så male hvis du vil have lidt farve på. Galvaniseringen giver en lang leve tid men med passende malebehandling kan man undvære det.Som maling vil jeg anbefale en maskin emalje. Den giver et tykt og stækt lag. Fx fra Esbjerg maling eller hvad de nu hedder præsist.. De laver noget rigtig godt maling til den slags.Vanligst Njord MVH Njord
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her