Billigste online el handel ?

Hejsa

Er der nogle der har overblik over hvilken el butik online, som ligger bedst i svinget med priserne ?

Skal nemlig have handlet en del IHC tavle komponenter samt Opus tryk, stikk, udtag mm wink
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Konge

Jeg bruger stort set altid greenline ( http://www.greenline.dk/asp/starttrade.asp )

De svarer altid på spørgsmål, sender altid tingene hurtigt (2-3 dage) og så er prisen inkl fragt så du ikke behøver at sidde og overveje om det nu kan betale sig at købe det hele på en gang. Og du kan efterbestille en enkelt dims uden at skulle betale 50 kr i fragt

Om de så er de absolut billigste på enkelte delkomponenter ved jeg ikke.

Mvh
Niels
Greenline er klart en af de dyreste syntes jeg - hvis ikke den er den dyreste.

Jeg har selv fundet http://www.el-netsalg.dk som syntes billig men ved ikke om der findes billigere derude ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg kunne se på vores shop at der var gang i lav-det-selv forum.

Jeg ved ikke om vi er billigst, men vi kan da give en pris, på IHC og div andre el artikler.

PS. vi prøver hele tiden at være billigst på marked, men priserne hopper op og ned konstant.

Du er også velkommen til at ringe ind på 64 42 20 07.

MVH
Kent
Hej kent !!!

Kanon side.. skulle bruge en del fuga i koksgrå.. er priserne man ser incl moms ?? Gir i et tilbud hvis man skal købe en del,eller er det prisen lige meget hvor meget man køber.. ??

Aussie
Annonce
Citat fra Aussie

Hej kent !!!

Kanon side.. skulle bruge en del fuga i koksgrå.. er priserne man ser incl moms ?? Gir i et tilbud hvis man skal købe en del,eller er det prisen lige meget hvor meget man køber.. ??

Aussie


priserne er excl. moms og fragt og ja vi kan lavet et tilbud,

Jeg kan desværre ikke besvar flere svar her, da man ikke må gøre reklame på sin virksomhed øv øv.

men man er velkommen til at sende en mail på [email protected]

Der er dog ikke meget at hente på FUGA priserne er helt i bund.
Hej El-net salg og jer andre

Mig bekendt er det ulovligt at reklamere med priser eks moms når det gælder salg til private.

Og nej - det er ikke godt nok at placere et meget lille skilt nederst til venstre på sin hjemmeside hvor der står at "priser er eks moms". Men det har i vel meget behændigt "glemt" rolleyes

Det er en ommer

Mvh
Niels
Håber ikke jeg har bragt nogle i klemme her !

Tak for info - vi kan lukke tråden her mit spm er besvaret(min leverandør er fundet wink).
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Citat fra Niels Kau

Hej El-net salg og jer andre

Mig bekendt er det ulovligt at reklamere med priser eks moms når det gælder salg til private.

Og nej - det er ikke godt nok at placere et meget lille skilt nederst til venstre på sin hjemmeside hvor der står at "priser er eks moms". Men det har i vel meget behændigt "glemt" rolleyes

Det er en ommer

Mvh
Niels


Hej Niels.

Vi ville også gerne have alle vores priser incl. moms, men mange tjekker priser og bemærker ikke om de er med eller uden, vi skiftede til excl. moms d 2-1 - 2007 (som prøve) og omsætningen steg ca 30 %.

Kigger vi på Danmarks ældste netbutik Greenline ( elartikler) så er deres priser jo også vist excl. moms.

Men om priser er excl eller incl. moms betyder jo heller ikke så meget, for dem som vil købe elartikler/vvs har jo idag en kæmpe fordel med alle de netbutikker som findes, priserne er de sidste 5 år kun gået en vej og det er ned af.

Jeg mener bare at kunden skal have lige vilkår, og da de fleste netbutikker i dag er excl. moms er det jo pt. den vej vi må gå. Vi kan ikke vise begge delle i shoppen.

Vedr. vores lille mærke med excl. moms så er det udbyderen ( scannet )som har valgt hvor det står på shoppen jeg kan ikke flytte det.

Forsat god aften.

MVH
Kent
Citat fra el-netsalg


Vi ville også gerne have alle vores priser incl. moms, men mange tjekker priser og bemærker ikke om de er med eller uden, vi skiftede til excl. moms d 2-1 - 2007 (som prøve) og omsætningen steg ca 30 %.





Hmm, ja her kan man vel tale om at blive taget i rø... og blive fuppet på en gang. At man snyder kunderne for 25%, og oven i købet praler af det !!! Det er utroligt hvad man kan slippe af sted med.

Næ, der findes nok andre mere ærlige netbutikker wink

Mvh

Klaus
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis