Ikea opvaskemaskine

Hej,

Jeg har lige sat et Ikea køkken op, det er gået nemt. Jeg har en af de her integrerede opvaskemaskiner (RENLIG DWH B00 W), som jeg skal ha' installeret.

Nu kom jeg til at kigge på de forskellige ting, og kan se at der ikke er den her vandstop box på enden af vand tilføringsslangen, det undre mig meget.

Nu kan jeg jo ikke ringe til Ikea før på mandag. Så jeg vil høre om nogle har erfaringer med Ikea opvaskemaskiner. Sidder vandstop et andet sted på dem eller...?

mvh.
Robert

Link til opvaskemaskinen
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej rob !!!

Er ikke vvs'er eller noget andet, men kan da se i annoncen der er link til at maskinen opdager når der er en læk eller lækage et sted og stopper automatisk derefter, mener det er noget med hvis trykket falder pludselig.

Håber det kunne bruges..

Aussie
Nu når i snakker Ikea opvaskemaskiner så skal jeg snart have en ny opvaskemaskine. Jeg har kigget lidt rundt omkring men kunne godt tænke mig at høre folks erfaring om Ikeas mærker frem for eks. Bosch, Siemsns, Miele, AEG, Brandt og Blomberg opvaskemaskiner.

Jeg har faktisk lige læst at IKEA har udvidet deres garanti fra de lovbefalede to år til hele fem års garanti på hvidevarer (undtagen LAGAN serien), herunder deres opvaskemaskiner.

Jeg har hørt at Bosch, Siemens og Miele skulle have de mest holdbare opvaskemaskiner men er der nogen der har erfaringer med mærker som Lagan, Nutid og Renlig?

Du kan se opvaskemaskiner fra Bosch, Siemens osv her:
Se opvaskemaskiner

Du kan se Ikeas opvaskemaskiner her:
Se Ikeas opvaskemaskiner


Med venlig hilsen

Morten Nielsen

Har kigget på ikeas opvaskemaskiner, og synes skufferne føles som noget billigt lort, den vi har i forvejen kostede 2500 kr for 3 år siden, men der føles skufferne som høj kvalitet i forhold til.
Ud over det tror jeg maskinen er lige så god som de andre mærker, er der efterhånden nogen forskel mere ud over prisen??
Tak Jeg køber enten en Siemens opvaskemaskine eller en Miele. Var nu også ret sikker på at det var det bedste valg.

Med venlig hilsen

Morten Nielsen

Tjo sidder og husker at jeg også engang troede at god kvallitet kostede penge
dengang købte jeg en miele vaskemaskine og det var deres topmodel.
Sælgeren sagde at det var ski godt kram

Efter 15 år kunne regnestykket gøres op.

1 stk Printkort 2500 kr
2 pumper  ca 750 kr
1 slange 150 kr med rabat
1 gummibælg husker ikke pris men dyr

maskinen kostede 10500 kr

lortet larmede som sen sindsyg

ja den rustede også

ak ja de kære minder

Har nu haft en siemens i 3 år og 7-9-13 kun et problem
når skidtet er færdig kommer der en alarm bib bib.

den nye kostede ca 4000kr på bud

Jeg tror den billige faktisk er biligere end den dyre


Hitman
Alt er let.( hvis man ka )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis