Hjælp et medlem i krise ;-)

Hej alle,

Jeg er på dybt vand - min mailserver er crashet hos udbyderen og der går mindst 3-4 uger (!) før de får det op at stå igen...
Mit problem er, at der lå en mængde mails med udfyldte spørgeskemaer, som jeg skulle bruge til min opgave.

Derfor - hvis nogen af Jer har lyst og tid til at hjælpe mig, så send en mail til [email protected], så får I straks et spørgeskema retur, som det tager 4-5 min. at udfylde. Det er en simpel Excel-fil, som er lidt for stor til at uploades her.

I må meget gerne sende den videre til venner og bekendte også ;-)

På forhånd tak for hjælpen - også blot fordi du gad læse dette!

Mvh.

Jan R.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske dumt spørgsmål... Det kræver, at man har Excel installeret for at besvare ikke?
Citat fra Håndværkeren

Kære Zep.
Dumme spørgsmål findes slet ikke, men dumme svar er der mange af !

V.h. Håndværkeren

Indrømmet - det var en dum formulering...
Hej Zep,

Jo - det gør det. Beklager, jeg ikke har set din besked før.

Vil i samme ombæring sige en STOR TAK til alle de, der har svaret tilbage. Fik rigtig mange henvendelser og tro det eller ej, men de har betydet rigtigt meget for vores undersøgelse!!!

Jeg kan desværre ikke sende en personlig tak til de pågældende - for vi har været meget principfaste om straks at slette mails og kontaktinformationer, når data var "snuppet".

- og for en god ordens skyld - vi har nu fået tilstrækkeligt med besvarelser, så undersøgelsen er lukket! biggrin biggrin biggrin

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis