Carport..

Hej..

Jeg faldt over dette link i min søgen pa en carport..
http://www.lavpris3.dk/
De har en carport som hedder model "Bornholm" med høj rejsning og tagsten på.. til en pris af 5495 kr..
Ville høre jeres mening og den ser for billig ud eller om man skal finde noget dyrer..
Jeg har ikke brug for at der er redskabsskur i, så derfor kigger jeg på den uden..

På forhånd tak..

Journey

Hilsen Johnny
--------------------
When the love for coffee, goes beyond your imagination..
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Billigt eller ej !!

Det kræver jo at man kommer lidt tættere på !!

Men den er meget kort kun 4,25 alt incl og mange biler er over 4,5 meter !!

Så efter min mening er den for kort og det gør jo prisen højere at lave denlængere men min 5,5 meter i længden er mit mindste mål for en åben carport

Men eller ser det jo rimeligt ud. Men med længere spænd vil remmen skulle være kraftigere, flere spær, flere tagsten/plader. osv. Og så vil prisen jo nok også vokse !

Venligst Njord

MVH Njord
Jeg har selv bygget en carport på min gavl.
Den 7.5 meter lang og 4,2 meter bred.
Flat tag og tagpap.
En stærk konstruktion som ikke på noget tidspunkt blæser omkuld i en storm.

Den har stået mig i ca. 10.000 kroner.

En carport i færdig udførelse til den pris du nævner, virker på mig som en platvare du sandsynligvis bliver ked af på sigt.

Hvorfor ikke bygge din egen carport ? Så ved du hvad du får og du kan selv vælge dine materialer. Altså bestemmer du selv kvaliteten. Nogen mener jo at man aldrig kan få mere end det man betaler for. Tænk lidt på det inden du køber noget der er alt for biligt.

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

En tilsvarende model er at finde hos www.vaerebro.dk der skal de have 9.995,- for nogenlunde det samme.

Jeg ville ringe til lavpris3 og høre om de kunne henvise til nogen som har sat en op - så kan du se kvaliteten.

Til info så har jeg købt en med fladt tag (plast trapetzplader) på 11 x 3,5 m hvor der er skur under ca. 21 m2 - den måtte jeg give 10.000,- for hos værebro tømmerhandel - et rimeligt byggesæt, ikke noget super men godt til prisen.

------------------
Mvh.

René

Mvh.

René

Nej, jeg kan godt se at det nok bliver for kort med 4,28 meter..
Jeg var også meget i tvivl om kvaliteten, og jeg har droppet den..
Har kigget på "værebros" hjemmeside og der er da nogle intersante..
Tror jeg dropper det med høj rejsning..

Har lidt kig på den der hedder "Byg-selv Carport CAR01R" med redskabsskur..
Men jeg har ikke brug for redskabsskuret. Men kan man så ikke bare bruge brædderene til at beklæde siderne med.. Eller brude man bygge skuret alligevel og bare bruge den ekstra plads..??

Hilsen Johnny

Hilsen Johnny
--------------------
When the love for coffee, goes beyond your imagination..
Man kunne også lade sig inspirere af modellerne, og så købe materialer ind selv. Så bestemmer du selv højde/bredde/længde.
Hvis du bestiller byggekataloget fra værebro, er der på en af siderne angivet hvorledes man skal dimensionere ved forskellige mål....smart. Så bestemmer du også selv om der skal være redskabsskur, beklædning m.v.

Lars
Annonce
Jeg har en genbo der har bygget et værebro skur... Jeg er ikke imponeret af udseendet. Men man får jo nok hvad man vil betale for..

Kig du rundt i kvarteret og lad dig inspirere.
Tag nogle mål på tømmeret og lav det selv.
Så ved man hvad man får og det er ligeså nemt som at samle en carport. Du skal jo kun korte nogle enkelte stykker tømmer op. En OK sav koster 50 kr og det er jo hvad du har behov for af ekstra "udstyr" i forhold til saml selv modellen. Det lange målebånd skal du jo bruge når du tager diagonal målene..

Venligst Njord smile

MVH Njord
prøv denne link
http://www.carportcentret.dk/

jeg har selv købt min carport hos dem, og det er virkelig kvalitet.

med venlig hilsen

henrik
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Prøv også dette link

http://www.jan-lildal.dk/carport.htm


Galvaniseret carport med buet tag.

Med venlig hilsen
Arne
Må jeg foreslå at du tænker lidt over hvad carporten egentlig skal kunne.
Så simpelt er det.
Husk på at biler sagtens kan stå ude om natten.
1. Er det fordi du skal bruge et sted til det skrammel der skal køres til genbrugspladsen?
2. Eller er det fordi du nemt kan huske hvor du parkerede bilen sidst?
3. Eller er det fordi alle de andre på vejen har en carport.?

Jeg har f.eks. em carport fordi jeg derved kan gå i tørvejr fra min dør til min bildør - uden at blive våd, når det regner.

Langt de fleste ejere af carporte i dette kongerig ved simpelthen ikke hvorfor de har en carport. Og de fleste carporte pynter hverken bil eller hus.
Mon ikke Journey har fået løst sin udfordring med carport her lidt over 7 år senere...

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis