mail hjælp

Hej med jer!
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få en mail adresse. Jeg har Hotmail.com MEN MEN den er nede 1 1/2 dag og så køre den fint 1 dag og så igen er den nede 1 eller 2 dage, de sidste 14 dage har det været sådanne, alt andet fungere fint, så jeg kunne godt tænke mig en reserve mail. Jeg ved bare ikke hvordan man laver sådanne en, jeg bor i Estland og skal jeg have en her fra så bliver det på Estisk, som jeg slet ikke kan klare, så hvis nogle kunne lave en til mig eller hjælpe mig til at få en helst på Dansk så ville jeg blive MEGET glad.

Ha´det godt.
MVH Preben41

preben

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Forum.dk eller sol.dk - skal du have yderligere hjælp med oprettelsen sender du en pm til mig.

Sniffer  
Kender du Jubii.dk?
Jeg bruger den ofte når jeg er væk hjemmefra. Eller hvis jeg har mistanke om at blive spammet!! Så er det godt at have en reserve man bare kan skrotte.

Kan du selv lave en på jubii.dk eller skal jeg gøre det for dig? Du kan give mig et par alternative brugernavne og så kan jeg sende adgangskoden i en PM og du kan ændre den...

Næstformanden.

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Damn... Sniffer!! Lige et sekund hurtigere...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej igen med jer, og mange tak for de der var så hurtige til at svare, men jeg har selv fundet et af mine spørgsmål for et år siden også om mail, jeg havde glemt det, men der var en MTservice der havde svaret mig.
Men endnu engang tak og ha´det rigtigt godt over i varmen.
Vi har de sidste mange uger haft sne og - 10 til 25 og et par dage med - 32 gr. det var lidt koldt om næsen.
MVH Preben

preben

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis