Er JxxNA Vinduer & Døre a/s noget værd?

Jeg overvejer at købe vinduer til hele mit hus hos JxxNA http://www.jxxna.dk , men inden jeg vælger dem ville jeg lige høre herinde, om nogen havde erfaring med det firma (god/dårlig).

Jeg har arbejdet på lageret i en trælasthandel for nogle år siden, og der hørte jeg kun dårligt om dem, der var endda håndværkere der absolut IKKE ville sætte vinduer og døre i kunders huse hvis de kom fra JxxNA eller JYDSK VINDUESKOMPAGNI, men det kan jo have ændret sig nu, det skal jeg ikke kunne sige, derfor vil jeg gerne have et par gode råd af Jer herinde.

På de vinduer jeg skal have, ser det absolut ud til, at JxxNA er billigst, men tager de eventuelle klager alvorligt bagefter, hvis noget viser sig at være dårligt lavet eller andet?, og kan man være sikker på det er kærnetræ de bruger til deres vinduer som de lover?

Hvis jeg skal holde mig væk fra JxxNA, er der så et andet godt og billigt firma I vil anbefale at man købte vinduer hos?

Ikke for at skynde på Jer, men skulle gerne bestille engang i næste uge, så det haster lidt med svar ;o)
Jeg overvejer at købe vinduer til hele mit hus hos... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke JxxNA, men derimod JP Hem - dem skal man holde sig fra, medmindre man vil have bogen med dårlige undskyldninger opdateret

Det man sparer i Jem og Fix bruger man i x-tra tid
smile Hej

Vi har fået leveret JxxNA vinduer til hele huset og blev færdige med at montere dem i slutningen af november - Vi kan kun anbefale dem. De kom som aftalt og vi er meget glade for resultatet. Vi havde fået tilbud mange forskellige steder fra, JxxNA var ikke de billigste, men vi fik en super vejledning og samtidig fik vi os forhandlet frem rigtig god pris.

Vi har fået dem malet i 2 farver - antrazit grå udvendigt og hvid indvendigt, det har givet vores huse et helt andet indtryk . SB Jensen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også