VV´S hjælp.

Har fået det problem, at når jeg er i bad begynder der at komme luftbobler op af mit toilet, og ligeledes når jeg skyller ud i mit toilet plubber det fra risten i min brusekabine, det har ligeledes indvirkning når min vaskemaskine skyller ud. Det begyndte denne vinter, og jeg har ikke oplevet det før, har boet her i halvanden år???
Mvh. Mads.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du oplyser ikke om du bor et stad med sepititank, og om denne løber til offentlig kloak eller til en grøft. Hvis dette er tilfældet så kan klukkelydene skyldes at der er meget vand i grøften og tanken derved har svært ved at komme af med vandet wink

Hvis det er til offentlig kloak, kan der være en tilstopning eller et hul i dit afløb.

Mvh

Peter Madsen

<p>Peter Madsen</p>
Jeg har en trekammer tank som løber ud i en grøft.
Så kan det, meget nemt, være drænet der skal renses eller udbygges. Altså der hvor vandet, efter at have været igennem tanken, løber ud.
Jeg har samme problem, og her skyldes det at drænene er blevet beskadiget (måske i forbindelse med en grubning af marken).
Men jeg ved også at problemet nogen gange kan løses ved at man udenfor huset monterer et udluftningsrør fra kloakrøret (monteres før septitank)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis