Tæt Sandkasse....

Jeg er nettop blevet færdig med, at lave en sandkasse til mine piger. Men hvordan gør jeg den tæt? Og helst uden at jeg behøver, at lave en bund!! Hva slags "stof/filt" skal jeg bruge? Og hvordan sætter jeg det fast indvendigt oppe ved kanten så jeg ikke behøver være nærvøs for de små fingre kommer i klemme eller får revet sig på div. hæfteklammer o.lign?

M.v.h.

------------------
FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke bare bruge en aluminiumsliste, bore nogle huller for, undersænke dem og så skrue det fast med rustfrie flade skruer?

Afrund evt. listen, så der ikke er skarpe kanter, så kan de sågar køre rumpen hen ad den uden ridser, men altså kun, hvis farmand har sørget for ikke at ødelægge kærven i skruerne.

Selv små hænder vil ikke blive generet af en fast liste, hvor skruerne er undersænket, og aluminium er jo ikke det dårligste udendørs.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Du kan bruge geotekstil i bunden. Det er det samme man bruger ved dræn o.l. Der findes også flere materialer til brug under havebassiner, bare snup det der virker stærkest. Denne løsning skulle også gå godt sammen med foregående "alu-liste-løsning" smile
God fornøjelse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis