Godt skidt om Nilan Comfort 300 ?

Nogen som har noget godt eller skidt at sige om Nilan Comfort 300 til
loftsmontering ?


Jeg overvejer at få installeret en sådan.


Jeg har modtaget et tilbud for montering på 60.000,- kr. alt inkl.


D.v.s. også nye luft ind/udtag via nye taghætter, isolering, dæmpere, pollen filterbox etc.



Er dette en ok pris når man bor i Københavns området ?
Huset er på ca. 130m2 og skal monteres med 4 rum indtag og 4 udtag.
Nogen som har noget godt eller skidt at sige om... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

At de har ”glemt” at indregulere vores anlæg efter montering, er os simpelthen en gåde. Vi har aldrig selv indstillet noget på indreguleringen eller tænkt at det var der problemet lå. Om det kan forklares med sjusk eller andet må stå hen i det uvisse.

 

Vi har efterfølgende kontaktet firmaet per mail og beskrevet løsningen – han har valgt ikke at besvare dette.

 

På grundlag af ovenstående, kan jeg ikke anbefale at bestille Comfort Ventilation til montering af jeres ventilationssystem.

Jacob Nymann: Jeg har fjernet personnavnet fra dit indlæg, men beholdt firmanavnet. Det er ok at komme med ris/ros af et firma i forummet, men ikke negativ omtale af enkeltpersoner ved fuldt navn.

Det er både fordi LDS ikke skal være en offentlig gabestok (for enkeltpersoner) og fordi vi måske bevæger os ind i en gråzone mht. persondatalovgivningen - og det er der ingen grund til. Det må være nok, at firmaet omtales.


Mvh. AllanE
Du kan skifte lejer for under 100 kr - købte SKS lejer  hos randers lejefabrik. Det tog 10 min at skifte dem... kører nu uden støj.
bassen01 skrev den 08-06-2020 15:20:43

Du kan skifte lejer for under 100 kr - købte SKS lejer  hos randers lejefabrik. Det tog 10 min at skifte dem... kører nu uden støj.

 Hej bassen, hvordan får du motor ud? Er ikke sikker på jeg forstod tidligere forklaring af hvordan man fik den ud. Mvh Søren 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis