puch p problem

heej alle friske hobby folk :b

har et problem med min maxi p puch.

den kan ikke starte fordi den ikke får noget benzin men hvis man hælder lidt benzin ned i cylinderen kan den sagtens starte.
bundkaret i karburatoren bliver fyldt men det kommer dbare ikke videre ned i cylinderen.
har renset hoveddysen og renset bundkaret.

men den suger det stadig ik ned hva kan det være?
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender en metode hvormed du kan få den til at akselerere fra 0 til 100 på under 4 sek.
Skub den ud over Møns klint, så er dit problem også løst.

Håndværkeren
Hvor hyggeligt at du endelig presentere dig selv, det næste bliver vel at du indrømmer at du har svært ved at læse.

V.h. Håndværkeren
HAHA i det mindste er jeg ikke en eller anden gammel mand der sidder hjemme foran sin com og prøver på at hjælpe folk men bare fyrer alt muligt pis af og opfører sig som en spade men altså hvis det er dit liv er det da fair nok
Se det var jo dumt gjort af dig, nu var jeg lige så venlig over for dig unge mand, måske det kunne hjælpe at fortælle dig at dette forum faktisk er beregnet for folk med motorcykler og ikke for børn med pap som klapre imod cykkelegerne.
Har du iøvrigt bemærket hvor mange indlæg jeg har i forhold til dig unge mand, måske du skulle trække spaden tilbage så du ikke får gravet dit hul for stort.
Annonce
Kære Håndværker, man skulle tro at du er alt viden, du nedgør alle andre der prøver at få en hjælp, det er ringe, jeg vil holde med mange andre her i panelet, du er simpelthen for plat.
Der er jo ingen der gider spørge om noget pga. dig, der er heller ikke nogen der gider svare, da du altid blander dig og er bedre viden, jeg har desværre endnu ikke set, bare et fornuftigt svar fra dig, noget folk kan bruge til noget, du er for meget kære vend.
Prøv at hjælpe, hvis du da har evner til det og uden plat, det kunne værre at folk ville begynde at syntes om dig, for du er da sikkeret en flink fyr.
MVH
L.J.
Hej Leif.
Du er tydligvis nybegynder ser jeg, to indlæg ! og så begynder du at blande dig. Hvad med lige at stikke piben ind.
For nu er jeg kommet der til at jeg håber at JørgenE vil lukke dette forum ned, så kan vi da slippe for alle de opskrifter på ulovligheder, da i unge åbenbart ikke fatter at det ikke må være på siden.

Håndværkeren
Kære Håndværker
Jeg er da ked af at jeg trådte dig over tærene, men det var fortjænt, nu ved jeg ikke hvad du mener med ulovligheder, jeg anbefalede Maxi ejeren at få stillet sin tænding rigtig eller sætte en strålespids i, så hans knallert kunne køre ordentlig, se kære ven hvis du viste lidt mere om knallerter så ville du ikke svare mig sådan, men man kan ikke forvente andet.
Om du vil anbefale en at nedlægge denne side vedr. knallerter, det er da ærgeligt for dem der har brug for det og fordi det ikke lige passer dig, med hensyn til alder, så ved jeg ikke hvor gammel du er, det er jeg også lige glad med, men det smiger mig at du kalder mig ung, jeg mener heller ikke at der er nogen alder for at være med her, jer er en årg. 1945 og har prøvet lidt af hvert, men du slå nu alle rekorder, det er da heldig vis friviligt at være med her.
MVH
Leifwink
Kære Leif.
Hvis du ville granske de forskellige indlæg igennem, ville du opdage at over 75 % handler om at pille ved maskineriet så de kan yde noget mere = køre stærkere.
Det er her jeg brokker mig, og jeg gør det af den grund at JørgenE kan komme op og hænge på at have en side, hvor der opfordres til ulovligheder.
Sådan vil det nemlig kunne tolkes af etaten, også selvom JørgenE ikke er bekendt med hvad der bliver skrevet, han kan jo af gode grunde ikke læse alt igennem der bliver skrevet på LDS. Han har da også et arbejde at passe.
Skulle du være i tvivl om hvem JørgenE er, så kan jeg oplyse dig om at det er ham der er ejer af LDS.

V.h. Håndværkeren
Hej Håndværker
Det har du fuldstændig ret i, det med ulovlighederne, jeg syntes at det er fint at nogen gider lave sådan en hjemmeside, det skal vi alle være glade ved og skal vi to så ikke tage og blive gode venner igen, livet er for kort til genvordigheder.
MVH
leif
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis