puch p problem

heej alle friske hobby folk :b

har et problem med min maxi p puch.

den kan ikke starte fordi den ikke får noget benzin men hvis man hælder lidt benzin ned i cylinderen kan den sagtens starte.
bundkaret i karburatoren bliver fyldt men det kommer dbare ikke videre ned i cylinderen.
har renset hoveddysen og renset bundkaret.

men den suger det stadig ik ned hva kan det være?
heej alle friske hobby folk :b har et problem... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Leif.
Har vi da været uvenner ? Vi udveksler da bare meninger og som du med din alder burde vide, så er de bedste venner altid dem man kan give en verbal røvfuld, hvorefter alt er glemt.

V.h. Håndværkeren
Der dog kun er en årgang 1951
Hej jeg har købt en puck maxi p motor, men koplingen virker ikke.

Den tar overhoved ikke fat nede i motoren, hvad kan der være galt. sad
Hej M & Ø.
Det kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg kan fortælle dig at du vil få en endnu større respons på dit spørgsmål ved at starte en ny tråd i "Lav Motorcykler" frem for at brække ind over andres igangværende tråd.

V.h. Håndværkeren
Hvis kablet virker så kan koblingen været gået løs inde i motoren eller den kan værer slidt op eller pallen som trykker på koblingen kan været knækket inde i motoren.Det kunne også værer der hvor at kablet sidder fast nede på motoren at den holder er blevet drejt på palen(det er den pal som trykker på koblingen inde i motoren)
Annonce
Helt ærligt, hvad er der med jer alle sammen?? hvad er jeres problem med "håndværkeren", kan i ikke tage en spøg eller hvad?? jeg synes personligt ikke at der er så meget spade over at der er en som kan tage tilværelsen med et smil, og samtidig prøve at stoppe alle dem som laver ulovlige ting på deres puch´er, for det er til gengæld latterligt, at der skal være så uendeligt mange spørgsmål om de puch´er i et motorcykel forum, lav jeres eget forum hvor i kan skrive sammen om jeres ulovligheder, så kan "motorcykel" måske komme til sin ret igen!

Mvh Kenneth.


 

Kennth har ret!!

Att: Håndværkeren= Vi sad engang i en forsamling og drillede en mand med hans bil, da det blev foreslået at han skulle skubbe den ud over klinten for at runde de 100 km/t. Alle undtagen en lille kikset fyr sad og grinede. Han sad bare og rystede på hovedet og sagde "Det kan slet ikke lade sig gøre med højden på klinten og bilen og dens vægt og alt muligt andet"!! Han var med i mensa og havde en IQ på 500 eller deromkring. Han kunne regne alt ud på 2 sekunder...
Men vi andre syntes nu den var sjov!!

Næstformanden, der siger thumbs-up til HV og Kenneth.

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
der kan man bare se, så er det ikke kun mig som synes det var morsomt med puch´en, bare der var nogle flere som kunne tage en spøg.


 

Det er da aldeles ikke morsomt!
Angående forslaget med at skubbe knallerten ud over Møns klint, så er det jo i den grad forurening af naturen!
Apparatet indeholder jo både olie og andet skidt.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hej Håndværker. I tråden lav-motorcykel kommer mountainbike og Puch Maxi vel før MZ eller hva rolleyes Ja og nu bryder jeg tråden igen, hvordan går det med dit ben Mvh Benny.

Min gamle Maxi klarer de 70 med en justerbar strålespids, som min gamle sorte Puch også gjorde det i 60-erne, men det må vi jo ikke snakke om herinde rolleyes

Benny N.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis