Hjælp

Hej vi er en gruppe der studere
I vores nye projekt skal vi producere noget mekanisk udstyr til en gør det selv mand
Vil gerne høre om der nogle problem stillinger vi kunne løse
Må meget gerne være noget der ikke findes
Eller bare noget der ikke er som det bør

Der findes ikke noget der lyder for underligt eller håbløst at finde ud af
Hvis du ikke formuler det du tænker på skriftlig tager vi ger kontakt på anden måde

Der ønskes en masse idéer inden mandag uge 8
Der efter vil vi arbejde med de ide der måtte være

På forhånd tak til alle der læser dette

Og en specielt tak til de ideer der må komme
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I er meget velkomne på siden, og kan bruge den som I vil, men den eneste grund til vi er lidt karrig (tilbageholdende) med nye grupper er, at de skal kunne levere, en gruppe der kun kommer et par indlæg pr dag hører ikke hjemme, for så dør siden, Det er vores filosofi, men mulgvis ændrer vi, vi overvejer det lige nu AllanE og jeg. At helbred og motorcykler ikke er slettet skyldes alene min interesse for begge ting, og det er jo det privilegie man har som administrator wink

Mvh. JørgenE
Hej til jer alle.

Hvad med en bit der passer på alt, der kan skrues i. DET er da en udfordring !

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
hvad med at finde på noget for os tømrer som går inde i byen og skal op og ned til 5 sal med 1000 stykker forskelligt værktøj for at lave et eller andet :|

pjat til side, det er svært at finde på noget som man lige står og mangler for der er allerede mange fantastiske hjælpemidler synes jeg. i må selv have gjort jer nogen tanker om hvad det kunne være ?

Under uddannelse til Tømrer (sidste års lærling)
Vil man være milliardær idag, så opfind noget som trådløst netværk, bloothooth (stavning hvis ikke rigtigt).

Alle mennesker i den vestlige og østlige verden mangler trådløst el, så vi kan undgå alle de åndsvage ledninger, som ingen af os bryder os om, og som virker som om vi lever i fortiden. En oplagt succes. Husk 1% af salget til mig for ideen - det må da være fair.

Mvh. JørgenE
Citat fra Nitter

Hej til jer alle.

Hvad med en bit der passer på alt, der kan skrues i. DET er da en udfordring !


klart det ville være det
men det svære passer den ikke rigtig til vores projekt ss
da den skal inholde noget der kan overføre kræfter på en ellers anden måde
der skal helst os være noget sammen føjningteknik i den

som base kan man sige at en brænde kløver vil overholde alt det vi skal have med .men selv følgelig kan der dispenseres hvis vi få den geniale ide

ellers mange tak
de studerne
Annonce
Citat fra JørgenE

Vil man være milliardær idag, så opfind noget som trådløst netværk, bloothooth (stavning hvis ikke rigtigt).

Alle mennesker i den vestlige og østlige verden mangler trådløst el, så vi kan undgå alle de åndsvage ledninger, som ingen af os bryder os om, og som virker som om vi lever i fortiden. En oplagt succes. Husk 1% af salget til mig for ideen - det må da være fair.



ja selvfølgelig vil det være en deal

men denne op gave høre det svære ik til os men til de andre på kvu
Citat fra KasperF

hvad med at finde på noget for os tømrer som går inde i byen og skal op og ned til 5 sal med 1000 stykker forskelligt værktøj for at lave et eller andet :|

pjat til side, det er svært at finde på noget som man lige står og mangler for der er allerede mange fantastiske hjælpemidler synes jeg. i må selv have gjort jer nogen tanker om hvad det kunne være ?


du har bestemt fat i noget der måske kan arbejdes med

ja selv følgelig har vi da det men er lidt låst i vores opgave
for vi vil jo rigtig gerne have den geniale i ide men er ski svært
vores op gave skal helst inholde de elmenter der kan findes i en brændekløver

men vores ideer går på
1.brænde kløver (men er lidt kedlig )
2.en saft presser
3.en bio olie presser. kan være spænden men er os lavet i mange afskykniger jo
4. har vi en flismaskine
5.en simple kran eller noget der minder om det
6.en afaldskomprimator. kan være meget spændene

så der var lidt af de ideer vi selv har haft
men vi har os haft 1000 andre men de røj en tur da vi fik at vide der skal være noget der kan overføre momenter og der helts skal være noget sammenføjnings teknik

men bare skyd løs med mere

tak fra os
Ok, men så lad dem opfinde det, så vi andre bliver meget gladere.

Jeg er nu nede på ½% af omsætningen.

Giv dem nu piftet, og Danmark kan glemme olieindtægterne - dette her er meget større, tænk det lige igennem. Ingen ledninger i væggen. Ingen ledninger til Pc'en, totalkontrol fra et display, når du går ind i lejligheden/huset/værelset osv. Fantastisk. Man har da lov til at drømme, for hvorfor har ingen fundet på det endnu. Alt andet er trådløst, blot ikke el.

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

I er meget velkomne på siden, og kan bruge den som I vil, men den eneste grund til vi er lidt karrig (tilbageholdende) med nye grupper er, at de skal kunne levere, en gruppe der kun kommer et par indlæg pr dag hører ikke hjemme, for så dør siden, Det er vores filosofi, men mulgvis ændrer vi, vi overvejer det lige nu AllanE og jeg. At helbred og motorcykler ikke er slettet skyldes alene min interesse for begge ting, og det er jo det privilegie man har som administrator wink


det er vi glade for vi er velkommen
måske i skulle lave en til alle studerene som os der gerne vil lave en bred undersøgelse hvis det hitter vil den ikke død
jo selvfølgelig når målet er nået

og vi vil da følge denne tråd mindst til uge 10
Kære Mrtoy eller ca. det.

Jeg svarede nu mens du skrev den næste, så derfor ikke svar på din sidste mail

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis