Suzuki AP50 starter ikke

Hej lav-det-selv folk.

For 1 uge siden købte min kone sådan en knallert 45 og det var fint nok i en lille uge. MEN! I fredags kunne hun ikke komme hjem fra arbejde. Maskinen var HELT død. I søndags blev der skiftet batteri, tændspole og tændrør. Desuden tømte vi kaburatoren for snask. Vi har puttet kaburatorvæske i benzinen, det er jo koldt og vupti... så kørte den igen, men kun i 2½ dag, for så kunne hun ikke komme hjem igen. Den er HELT død. Er der nogen af jer som kan hjælpe mig? Vi vil jo gerne ha' den lille maskine ud og køre igen

På forhånd tak

Sune
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad betyder det? Ingen el-start? Kickstart?
Er der benzin i filteret? før og efter det tømmes?

Mogens
Hej igen og undskyd det sene svar :-) Der er sygdom i familien. Nå, Suzuki'en har været hos mekaniker, kunne ikke selv regne ud hvad der var galt og nu er der kommet nyt stempel i. Vupti, nu kører den bare. Så det var altså det der var galt. Nu kan den også stå i tomgang!! Waou!

Cuz
Hej Cuz.
Øh hvordan kan en motor stå i tomgang ?
GNÆK GNÆK !!!

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Hej Cuz.
Øh hvordan kan en motor stå i tomgang ?
GNÆK GNÆK !!!

V.h. Håndværkeren

Tror ikke liiige at jeg forstår din humor....

Men det er muligvis noget med at den kan være startet uden at køre!

Cuz
En stående motor køre da ikke rundt vel, det kan selvfølgelig være en stationær motor, men den står da heller ikke i tomgang men går i tomgang. d.v.s. den går ikke hen ad gulvet ! men at den køre i en bestemt omdrejning
pr. minut.
Ja jeg ved det men bær over med mig, jeg trængte lige til at strække højrebenet.

V.h. Håndværkeren
Annonce
Citat fra Håndværkeren

En stående motor køre da ikke rundt vel, det kan selvfølgelig være en stationær motor, men den står da heller ikke i tomgang men går i tomgang. d.v.s. den går ikke hen ad gulvet ! men at den køre i en bestemt omdrejning
pr. minut.
Ja jeg ved det men bær over med mig, jeg trængte lige til at strække højrebenet.

V.h. Håndværkeren

Men Suzukien står da og det er der motoren er... Så STÅR den i tomgang... eller, ja ja. hehe
Nemlig ! Den går i tomgang på en Suzuki det står 1
Hæ Hæ det kunne vi væve en go historie på.
Jeg hørte en radio udsendelse for mange år siden, der var der en fyr der havde fået 27000,00 Kr. for at opfører sit eget "eventyr"

Det begynder som alle eventyr skal med: Der var engang, for enden af gangen var der en dør, bag døren ! Der var en gang, for enden af den var der en dør, bag døren ! Der var en gang, for enden af den var der en dør, bag dø...... o.s.v.
Idioten blev ved i en stiv time, og man sidder og forventer at nu sker der noget andet men det fadede bare ud, ellers havde han siddet der endnu.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis