Købe god rundsav!

Jeg er intreserret i at købe en rigtig god rundsav. (Håndholdt)
Har tidliger lånt én af en tømmer og den var af mærket "FESTO". Denne maskine havde, udovewr fantastisk kvalitet, den fordel af der fuldte et lan med som nemt og enkelt kunne lægges på den plade man evt. skulle skære og ved hjælp af det spor føærte man så saven precis der hvor man ville skære!

Er der nogle der har kenskab til andre gode rundsave med samme funktion e.l.?????

<p>Michael-Mukael</p>
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Altså som tømrer kan jeg kun anbefale festo deres værktøj holder og det virker bare. hvis du venter til der kommer tilbud i byggemarkeder (Carl Ras, Carl F, Fog og andre) kan man få en "dyksav/rundsav" til omkring 2500 ex moms også får du en føreskinne på 140 cm med. jeg ved Bygma sælger en rundsav som min mester var lidt syg for at købe næste gang men har aldrig prøvet den eller set den.

Under uddannelse til Tømrer (sidste års lærling)
Citat fra Mukael

Jeg er intreserret i at købe en rigtig god rundsav. (Håndholdt)
Har tidliger lånt én af en tømmer og den var af mærket "FESTO". Denne maskine havde, udovewr fantastisk kvalitet, den fordel af der fuldte et lan med som nemt og enkelt kunne lægges på den plade man evt. skulle skære og ved hjælp af det spor føærte man så saven precis der hvor man ville skære!

Er der nogle der har kenskab til andre gode rundsave med samme funktion e.l.?????


Millwauke (hæng mig ikk op på stave måden) laver en med en føringsskinne der ka "rulles" sammen men stadigvæk er præcis...fås hos carl ras bla.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis