Puck vs.Motorcykel

smile Lidt spøg må vi vel have..
Her er mit spørgsmål:
Jeg har ikke forstand på Puck eller for den sags skyld,andre knallerter.Jeg er heller ikke ejer af en sådan,men,,,. Hvis jeg kavde en, hvilken hjulstørrelse havde den så haft? Og ikke mindst: Hvorfor ruster den? Kan det være fordi at den kunne have været grøn? Skulle jeg,hvis jeg havde haft en sådan, have ombygget den til en gocart? Findes der egentligt noget endegyldigt svar på hvordan en tænding virker og er det virkeligt nødvendigt med et æææææ-- tændrør eller hvad det nu hedder?

Tillad mig lige en gang,Jørgen E, at give min mening til kende, og lad mig gøre det med et glimt i øjet. Ikke som et surt opstød eller noget der kunne minde om det.
Kunne det være at vi der er lidt mere intereseret i motorcykler end knallerter holder os væk,af den grund at der ikke tales/skrives om andet end knallerter.
Personligt mener jeg at det ville det være ærgeligt hvis dette eller andre fora blev nedlagt fordi der ikke var tilslutning nok.
Dette forum burde bare ikke hedde Motorcykel.
Er det dyrt at lave et selvstændigt forum til knallerter?

Igen dette er ikke ment som et surt opstød.

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Lidt spøg må vi vel have.. Her er mit spørgsmål:... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jan.
Nåeh så den dyre må ikke komme ud i regnvejr ? Så kan den goe gamle MZ holde for !
Hmmm hvorfor har du egentlig en bimmer, du kommer lige så langt og lidt billigere endda på MZ`
Men det er da rart at høre at en tør indrømme at han køre MZ.

V.h. Håndværkeren
Der har en ETZ 300 cc. med sidevogn.
Citat fra Håndværkeren

Hej Jan.
Nåeh så den dyre må ikke komme ud i regnvejr ? Så kan den goe gamle MZ holde for !
Hmmm hvorfor har du egentlig en bimmer, du kommer lige så langt og lidt billigere endda på MZ`
Men det er da rart at høre at en tør indrømme at han køre MZ.

V.h. Håndværkeren
Der har en ETZ 300 cc. med sidevogn.


Hej Håndværker..

Kan svare ganske kort, men det er sikkert ikke noget du kan nikke genkendene til ;-)
køreglæde min ven...... køreglæde..

Mvh Jan
Ja Jan: Der er nok mere køreglæde for håndværkerens hund i en gammel MZ der kører 35 i timen, end i din bimmer med 200 i timen, især hvis hunden ikke har kørebriller på, men ellers har du helt ret, køreglæden ned til bageren på min Honda med 158 Hk er lig nul, men på cyklen næsten 100 %,

Ja til Italien er det morsomt nok lige omvendt Mvh

Benny N.
Hej Jan.
Jo det kan jeg nikke genkendende til, det er bla. grunden til at jeg aldrig har haft en bil, eller kørekort til sådan en svedekiste.
Og køreglæden er lige så stor om det er en HOSS BOSS, BIMMER eller min ydmyge MZ, der dog kan bringe mig lige så langt som alle andre motorcykler.
Til dig Benny, du er bare misundelig på min hund.

V.h. Håndværkeren
Ja håndværker. Svedekiste herligt ord. min første bil var en Fiat 500 med et skønt soltag og dørene vendte forkert, åbnede mod kørselsretningen, og forklappen var sikret med 2 gummistropper.

Min Audi TT som jeg kører i dag kan næsten det samme, ingen soltag Mvh

Benny N.
Hej Benny.
Det får mig til at tænke på at jeg engang havde en kæreste der af en eller anden grund mente at spederen befandt sig bedst så tæt på bunden som muligt, det var før alle de der hastigheds begrænsninger blev opfundet. Jeg var altid ved at skide i bukserne af skræk, for hun var ikke en super bilist på det tidspunkt.
Da det blev mig for meget satte jeg en kraftigere fjeder på spederen, det var herligt at holde en passende fart. Det var iøvrigt en Fiat 600.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis