Nintendo Wii

Hej med jer.

Måske ikke det bedste sted at søge info om spillekonsoller.. men hvorfor ikke prøve.

Junior mener ikke livet kan leves uden en Nintendo Wii..... De koster temmelig meget her hjemme. ( ca. 2500,- set billigere og dyrere på nettet ) Og i Tyskland er liste prisen i butikkerne 249 Euro. De havde dog alle det til fælles at de IKKE lige havde en her og nu.. så ingen konsol på drengeværelset endnu...

Wii kan bruges på nettet, men hvordan? er der en trådlås forbindelse der kobles op på det trådløse net der er i huset, kræves der specielle dimser og opsætninger??

Ja som det klart fremgår er jeg ikke "spillekonsols nørd" men jeg ved jo omvendt at jeg garanteret bliver involveret i opsætningen på nettet... altså medmindre den bare er at tænde for og så den selv finder nettet osv....

Har du et godt råd til hvor der findes en Wii til den rette pris ( læs billig, gerne matchende tysk pris )

Tak for hjælpen.

MVH Njord
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror faktisk at den går direkte på et trådløst netværk uden det store fikumdik.

The Wii console communicates wirelessly with the Internet via IEEE 802.11 or a USB 2.0 LAN adaptor.

Jeg ville i øvrigt lige holde vejret med at købe en lige nu, Sony Playstation 3 kommer i marts og de er vidst rigtig rystet over at den ikke sælger så godt som forventet - prisen har været annonceret til 4.500 - 5.000 men med Wii's succes til omkring 2.300, er de nok nød til at trylle lidt med prisen.

Mvh.

René

Pris er knap så høj som du skriver, den vejl udsalgspris er 2199.- og det er incl spillet WII sport..

WIIen er udstyret med trådløs netværk, så har du ikke blokkeret dit netværk mod ude fra kommende, så logger den på automatisk. Det kræver kun en "dims" hvis den skal kobles på nettet via et kabel..

Lige PT har jeg ikke set den på tilbud nogle steder, da den er blevet revet væk her i starten hvor den er kommet på markedet!
Hej

Den vejledende er muligvis "kun" 2200,-
Men de steder jeg har set den på nettet har prisen så været plus forsendelse... Og hvis de havde maskinerne, så var der lige et tillægskrav om at købe 2 stk ekstra spil..... Og så er det jo en investering der næsten kræver en kreditforening....

Nettilsluningen er jo en rigtig fin ting.

Den tyske pris er også... Så det ender nok med at jeg skal have den reserveret et eller andet sted i Flensborg....

Nogen der kender en god forretning i området?

MVH Njord
Jeg har set den i Merlin, EB games, Fætter BR & Elgiganten til 2199 incl wii sport... Du skal også lige tænke på, at hvis du køber den i fx Tyskland, kan det blive noget værre bøvl, hvis maskinen eller noget af tilbehøret går i stykker + de heller ikke har de samme garanti-/reklamationsregler som i DK.
Det synes jeg, for mig eget vedkommende ikke jeg gider, for at spare et par hundrede, men hvis vi snakker om at købe fladskærm eller andet HIFI, er det en helt anden historie, men der er det jo også flere tusinde at spare wink
Køb en i den blå avis der kan de fåes for 2k med 2 eller 3 spil og de er jo ikke ret gammel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis