Hårde hvidevarer fra Whirlpool

Hej

Jeg kigger på nyt køkken og overvejer at købe Ikea eller Kvik Køkken. Er der nogle der har erfaringer med disse køkkener? Er der nogen der har erfaring med Ikeas hårde hvidevarer fra whirlpool?

VH Camilla
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Camilla, mht. IKEA køkken så brug søgefunktionen.

Det har vist ikke været indlæg om whirlpool, men mon ikke det er ok, de er de fleste enheder i IKEA.

Fact : Den eneste bog der er trykt i flere eksemplarer end bibelen er IKEA kataloget.
Fact : Da doller kursen var lav havde IKEA ejerne flere penge end Bill Gates.
Fact : Keder mig vist.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej.
Jeg har købt ikea køkken til vores bryggers. Der er ikke stor forskel på Ikea og de vordingborg elemeneter vi har sat på i køkkenet....Fordelen ved Ikea er at du kan hente det hele med det samme, ingen ventetid. Hvis der er fejl i elementerne, bytter de uden problemer. Ikea har også dygtige rådgivere der hjælper med at lave tegning og de printer en oversigt til dig over hvad du skal bruge, og hvor du kan finde det. Ville helt klart vælge Ikea hvis du skal have noget det ikke er specielt fancy, og det gerne må være forholdsvis billigt.
Whirlpool er vist nok Philips, så det burde ikke være dårligt.
Vh
Ole
Hej Camilla

Har installeret nyt køkken med elementer fra IKEA. Alt det 'indbyggede' er whirlpool fra ikea ogaå - dvs vaskemaskine + køleskab. Der er absolut ingen problemer mht kvalitet. Opvaskeren er ikke den mest lydløse model jeg har mødt - men omvendt koster den jo også kun halvdelen af luksusmodellerne...

Køleskabet kører upåklageligt.

Mvh
Niels
Ikea eller Kvik - kvaliteten er næsten den samme, deres skuffer køber de jo fra det samme eksterne firma.... Ikea er klart billigere men de har heller ikke helt lige så mange forskellige løsninger som kvik (og mange andre køkken firma)... selvom de er ved at komme efter det....wink

whirlpool er ok uden at være top luksus selvfølgelig...
Hvor stor forskel er der egentlig på de forskellige køkkener ud over priserne??
Så vidt jeg kan se er korpus altid det samme ligesom hængsler og udtrækskinner.
Så kan jeg godt se at lågerne er lavet en del forskelligt, dyrere eller billigere, men ellers begriber jeg ikke de abnorme prisforskelle.
Har haft "Anne og Sofus Køkken" eller hvem der nu reklamerer!, og Kvik + lidt Harald Nyborg i kontoret. Alle korpus ligner hinanden til forveksling.
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis