vaskesøjle/Bosch

Hej alle

Konen har nu fået vaskemaskine + tørretumbler (første gang vi har en sådan) og de skal stå ovenpå hinanden. I butikken gjorde jeg sælger opmærksom på at de skulle placeres ovenpå hinanden. Jeg ender med at købe Bosch Maxx 6 vaskemaskine og Bosch Maxx 7 tørretumbler og i går ville jeg så sætte det op før vores huselektriker kom for at tilslutte det, men tørretubleren kan ikke stå ovenpå vaskemaskinen uden at stå helt ude på kanten og i manualen understreges der at dimensionerne - det er de ikke (dybde hhv 53 cm og 57 cm)- skal være ens ved vaskesøjle. Elektrikeren var lidt betænkelig ved det og maskinerne blev ikke tilsluttet...
Hvad nu?
Har set på nettet at der findes specielle anordninger man kan sætte mellem maskinerne - er det løsningen?
Skal jeg i butikken og brokke mig?
Jeg har desværre ikke plads til at de kan stå ved siden af hinanden.
Lidt træls situation at stå i, den gamle vaskemaskine er jo smidt ud og ungen skider jo...
Nogle der kan gøre mig lidt klogere på principperne i vaskesøjle?
Mvh Mhoff
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne være du skulle ned og rykke for en forklaring i butikken !

V.h. Håndværkeren
Altså... nu har jeg da monteret en del vaskesøjler uden at støde på det problem!!

Har engang monteret et par beslag bag på maskinerne fordi kunden var bange for at de skulle falde ned. Det gjorde bare at vi skulle skubbe både vaskemaskine og tørretumbler ind på samme tid!!

Men prøv da at høre i butikken. Det kan være han har et trick eller 2

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Nu skulle "problemet" være løst. Så tak for svar :-)

Mvh Mhoff
Jooo... men hvad var løsningen...?!?

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis