syrefaste bolte

jeg skal bruge 3000-4000 syrefaste bolte. hvor får jeg dem billigst?
på forhånd tak

hilsner
jean
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jan

Prøv at Google "bolte" der får du over 1.100.000 hit.

Ellers er Wurth et godt bud. men med den mængde ville jeg lave en mail og sende den ruindt til nogle forskellige leverandører og lave en slags licitation.

Hilsen
Allan
hej allan,

tak for dit svar. jeg har googlet og fundet ud af at det er en større opgave at kontakte bare 20 af dem. jeg ville derfor springe over hvor..... og høre jer om I allerede havde erfaring med en grossist der var billig.

men jeg prøver, tak igen

hilsner

jean
Føns er også en mulighed.
Biltema har også A4 bolte.

Mvh Thomas

Hvilken størrelse skal du bruge
.. man laver altså ikke licitation på 3000-4000 bolte, det er ikke en mængde der batter noget, det er normale indkøb for en mellemstørrelse smedemester.

- prøv ABC bolte i Herlev.

Mvh

Peter

<p>Peter Madsen</p>
Annonce
Har du evt kontakter til en maskinfabrik der bruger en del rustfaste bolte, kan du måske købe dem den vej og udnytte den rabat de har hos deres bolt leverandør.
I øvrigt vil prisniveauet være meget forskellig om der M5x20 eller M24x300. de førstnævnte er jo bare en ganske lille mængde regnet i kilo. er det de andre er der jo noget mere volumen over handlen...

MVH Njord
Citat fra njord

.
I øvrigt vil prisniveauet være meget forskellig om der M5x20 eller M24x300. de førstnævnte er jo bare en ganske lille mængde regnet i kilo. er det de andre er der jo noget mere volumen over handlen...


biggrin Så er det ligesom illustreret!!!!!biggrin biggrin

mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

jeg handler hos würt og de er til at handle med.
pris eks. en pk 6*50 a4 unbraco med 100stk gir jeg 67+moms.
men med den mængde du skal ha som privat person er det helt sikkert billigere at finde en grossist som würt eller abc bolte. få et tilbud. evt hvis du kender et firma der handler hos grossister snak med dem det vil gøre det lidt billigere..
GLEM BILTEMA medmindre du kun skal bruge 50 stk
Nu kan jeg godt se det en gammel tråd det her.

Men prøv lige og få en pris fra Bolte.dk fremover. de er altid med på prisen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis