Hvor får jeg: Monteringsskruer/beslag til (stik)kontakter m.v.

I vores hus har vi ganske almindelige LK-kontakter, som jeg alle har haft afmonteret i forbindelse med tapetsering.

De fleste af dem var monteret med de skruer/små alu-beslag der følger med når man køber kontakterne. I ved: Dem der holdes sammen på bagsiden af en lille elastik, og kiler sig ud mod monteringsdåsen når skruen strammes.

Men et par af kontakterne var monteret med laaaaange smalle skruer i stedet, og dem syntes jeg ikke holder så kontakterne så godt fast som skrue/alu-beslag løsningen. Jeg har prøvet at montere skrue/alu-beslag fra en anden stikkontakt, og det går fint.

Så mit eneste problem er nu: Hvor køber jeg monteringsskruer, alu-beslag og de tilhørende elastikker i løs vægt? Jeg har kigget både hos Bauhaus og Silvan samt på webstederne hos et par online elmateriel-pushere, men uden held.

Hvor kan jeg købe dem?

Og ja, jeg ved godt at jeg kunne tage cyklen rundt hos de lokale elektrikere og høre dem, men det har jeg ikke lige tiden til.

Nogen her der kan hjælpe mig med at finde et sted jeg kan købe dem?

Tak biggrin

/Rob
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det blev lidt for lokalt til at være interessant for ret mange, så jeg har sendt en besked.

MVH
Kim

MVH
Kim
Hey du!!
Har du fundet nogle? ellers send en PM med adresse. så skal jeg sende et par stykker!! Synes engang jeg hørte at de koster 15,- pr sæt, men du skal få dem fordi du betaler fragten.... ;-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej med jer

Jeg har tidligere haft helt til at få "underlige" el skruer og lignende hos www.greenline.dk
Ellers vil du sikkert kunne få hjælp hos den lokale elektrikker.

MVH Njord
Tak for jeres hjælp smile Jeg har kontaktet Næstformanden, og håber på hjælp af den vej.

/Rob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis