Tråden er låst

Beboelsesvogne

Hejsa LDSère

Jeg sælger og udlejer Sprit nye beboelsesvogne i flere forskellige størelser...

Du skal være velkommen til at smide en besked.biggrin

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Hejsa LDSère Jeg sælger og udlejer Sprit nye... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra lailat

Hej Claus.
Tak for dit hurtige svar, men uha, små 200.000 alt i alt er desværre alt for dyrt for mig.
Men det kunne være dejligt at se flere billeder alligevel, for måske kunne det være en løsning at leje for en periode.

Jeg kan se fra køkkenbilledet, at det ser meget fint ud, kan du fortælle mig, om der følger alle hårde hvidevarer med i prisen ( både ved køb og leje)
Og er der fuldt udstyret badeværelse med brus og toilet? Og hvad gør man egentlig med spildevandet? Skal der graves en tank ned ved siden af?

Ved du desuden, hvad det koster at tilslutte el og vand til vognen?
Og er vognen desuden opdelt i to rum udover bad og køkken?

vh laila


Hej Laila.

Vognen er udstyret med køl/frys skab, Komfur, emhætte og opvaskemaskine.

På badeværelset er der forberedt med vand og kloak til vaskemakine og tørretumbler.

Badeværelset er komplet med brusenische og vandskyllende toilet. Tilslutning af el og vand til vognen foregår på den måde at der skal trækkes et 32amp kabel som skal sættes i det stik som vi har monteret på vognen. Vand tilsluttes med en 32mm pel rør. det hele sidder i gavlen på vognen.

Vognen indeholder flg. rum 2 værelser, badeværelse, god fordelingsgang samt stort anvendelig køkken/alrum.

Hilsen Tagdækkerclaus

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Hej.

Jeg har lige nogle spørgsmål som jeg vil høre om du kan hjælpe med. Er der regler for hvor og hvorfor man må bo i beboelsesvogn? Jeg kan måske ha den til at stå på en venindes grund, de har et nedlagt landbrug med meget jord til. Spørgsmålet er så om man bare må bosætte sig der, det er jo ikke fordi jeg er ved at bygge!

Er det besværligt at tilslutte vand, el og kloark fra et eksisterende hus? Og skal man betale afgifter el.?
Citat fra methmann

Hej.

Jeg har lige nogle spørgsmål som jeg vil høre om du kan hjælpe med. Er der regler for hvor og hvorfor man må bo i beboelsesvogn? Jeg kan måske ha den til at stå på en venindes grund, de har et nedlagt landbrug med meget jord til. Spørgsmålet er så om man bare må bosætte sig der, det er jo ikke fordi jeg er ved at bygge!

Er det besværligt at tilslutte vand, el og kloark fra et eksisterende hus? Og skal man betale afgifter el.?


Hej.

Jeg er sikker på at du godt kan bo i en beboelsesvogn hos din veninde, du skal bare have samme adresse som hende smile

PE

Hej Martin.

Du kan komme til Vejle, der har jeg en stående som du kan se.

Den står der til d. 1 maj.

/Claus


Citat fra MartinA

Kan du ikke sende lidt flere billede af vognen og har du nogle til salg lige pt ?

min email er [email protected]

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Citat fra tagdækkerclaus

Hej Martin.

Du kan komme til Vejle, der har jeg en stående som du kan se.

Den står der til d. 1 maj.

/Claus


Du kan da lige sende din adr til min email som er [email protected] og kan jeg kommer og se den fredag eftermiddag ?
Ellers kunne man kigge på beboelsesvogne til salg her www.industribasen.dk/beboelsesvogne eller skurvogne www.industribasen.dk/skurvogne

Håber det var til lidt hjælp

Fortsat god dag gør det selv folk.

Jeg er en mand som elsker at repare plæneklippere og andet mekanik

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også