Gulv liste/skinne...

Hej der ude.....

Jeg har to typer gulv der mødes, det ene et træ stav paket, det andet et "Wanna be klink" laminat gulv.
Der skal jeg have et stykke skinne/liste.
Jeg skal bruge et stykke på 240cm, men har dog lidt svært ved at finde nogle der er længere end 200.
Er der andre der er løbet ind i det?, har forsøgt at tale med at par af de lokale gulv folk, men de siger både ja og nej, og vender aldrig tilbage med en løsning.

Vh
Claus Møler
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Når det er 2 forskellige gulve, vil jeg forslå dig at finde på noget helt 3.
Hvad med at ligge en galvaniseret stålplade ned, det er måske en vild ide, men jeg har set det før, og det ser helt godt ud, du kan også vælge en mat ugennemsigtig hærdet glasplade.
hehe yes jeg har HELT samme problem jeg skal have en liste der er 214 - og de er ikke til at få - men her den anden dag da jeg brokkede mig nede i vores lokal XL byg sagde han til mig at jeg skulle prøve at tjekke tæppeland og butikker som den.... han mente at de vide at de helt sikkert havde liste der var mere end 200 cm.... - og det lyder jo faktisk som go ide, jeg dog ikke set efter endnu .... nu har jeg jo set på den der grimme gulvsamling i 1 år smile
..alu- eller guldprofiler hos jemtex.dk

Mogens
haha det var endda der hvor jeg købt mit gulv - men jeg overvejede aldrig at de måske også havde sådanne ting - funny... smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis