Boracol vs. Aquaferm (Gori)

Hej allesammen!

Jeg står overfor at skulle beskytte mine spær mod borebiller, da de allerede har været i gang... mad Der er så vidt vides ingen nu, men vil gerne sikre at de ikke kommer igen, da spærene nu bliver pakket ind i en god gang brandisolering (vi har stråtag).

Jeg ville således gerne have et par bud på hvilket af ovennævnte produkter der kan anbefales eller modsatte...

Jeg ahr læst nogle af de tidligere indlæg, men fik ikke en helt klar fornemmelse... Håber der er hjælp at hente biggrin
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke til Aquaferm, men kan varmt anbefale Boracol, som jeg selv har anvendt til selv samme operation. Det er nemt at arbejde med.

Carsten.
Jeg tror ikke det virker som imprægnering - som de andre produkter...
Tror mere det kan benyttes til behandling...

Men har ikke forstand på det...
Boracol, det virker 110%...!
Bare husk nogle hansker når det smøre det på.

God medvind biggrin
Har lige hørt at der også findes et produkt fra Sadolin - nogen der kender det?
Det er nemlig lidt billigere end fx. Boracol (som jeg i det hele taget synes virker dyrt). Men det skal selvfølgelig bare virke...

Eneste problem er at vi ikke rigtig kan finde nogle butikker som forhandler det...
Annonce
Jeg har selv handlet direkte med lavTOX, som forhandler det. Se evt. www.lavtox.dk , men den kender du vel.

Carsten.
Nej ikke lige lavtox, men på Boracol's hjemmeside: www.boracol.dk er der linket til en net-handel side... Synes bare det må være dyrt i fragt med 2x5 liter...
Jeg kan se, at det er samme firma, boracol.dk var der bare ikke dengang jeg handlede med dem. Af samme grund kan jeg ikke huske hvad fragten beløb sig til. Jeg købte selv kun 5 liter.

Carsten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis