Lydisolering mod nabo i rækkehus ?

Davs

Nogen der har en idé om det er nok med 50mm stenuld, eller om man skal op i 100mm for at dæmpe støjen fra naboen...pt. er der kun en fuldmuret mur...
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Send mig din mailadresse, så skal jeg sende dig en beskrivelse og en tegning.

Mvh

MTI

www.mti-stevns.dk

rask
Til MTI.

Kunne det ikke være på sin plads at beskrive her i forumet, hvordan du ville udføre en isoleringsopgave mod støj? Så kunne andre også få lidt gavn af din viden.

Men det er måske kun mig, der har misforstået meningen med Lav-Det-Selv?

Svend Erik

Bygningssnedker

Citat fra Svend Erik Bertelsen

Til MTI.

Kunne det ikke være på sin plads at beskrive her i forumet, hvordan du ville udføre en isoleringsopgave mod støj? Så kunne andre også få lidt gavn af din viden.

Men det er måske kun mig, der har misforstået meningen med Lav-Det-Selv?


Præcis, jeg har nemlig os en støjende nabo (vågner hver lør/søndag til radioavisen kl 7... sad så jeg ku os godt bruge en den viden........

By the way, nogen der ka fortælle mig hvorfor jeg får en mail hver gang jeg har svaret på en tråd?????
Annonce
Att: Ulledog

Du kan gå ind i "Genveje" "profil" og finde "Abonnement notifikation" Der kan du markere om du vil have besked eller ej ved svar på tråde du har deltaget i.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Att. Svend Erik Bertelsen

Hmm kan det passe at de anbefaler 95 lægter med en afstand fra væg på 100mm ? alt i alt 220mm, syntes det lyder som ekstremt meget, så går jeg da glip at mange kvm. på den måde....ellers der det nok bare mig der har misforstået.
Hej.

Det skyldes ganske enkelt, at jeg skal scanne nogle tegninger og illustrationer, som jeg så kan sende dig. Og selvfølgelig til alle andre interesserede.

Mvh.

Klaus-E.

rask
[Indlæg slettet]

rask
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis