funktioner her på LDS??

Hej med jer alle, men måske nok specielt JørgenE ;-)

Når jeg har startet en ny tråd og postet den. Og så senere kommer tillbage på LDS og går ind under nye indlæg, så kan jeg ikke længere se tråden... den er hverken at se på de nye jeg endnu ikke har set, og ej heller under linien for hvad der er fra før eller efter jeg sidst har været inde.

Hvorfor ikke??

Er det min opsætning der gør det eller er det generelt??

MVH Njord
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Njord.

Nemme spørgsmål klarer jeg, men tekniske er nu mest AllanE, så jeg har videresendt dit indlæg. Det må næsten have noget med opsætning at gøre, for her har det ikke ændret sig, men nævn evt. et eksempel hvor det er sket, så er det nemmere at finde, hvis der er fejl. Altså et indlæg der nu er væk.

Håber I nyder frosten i det jyske, I får vist lidt mere end os lige nu, og jeg kan godt undvære det i længden, men gerne kort men så med hårde kuldegrader, så vi bliver fri for oceaner af myg til sommer fra Fjordenwink

Ha' det godt!

Mvh. JørgenE
Hej Njord

Grunden til at dit indlæg forsvinder fra oversigten er, at der kun vises ulæste indlæg. Da du selv har skrevet det, markeres det automatisk som læst og først når der er et ulæst svar, vil det blive vist på oversigten igen.

Mvh. AllanE
Hej Jørgen E
Du kan godt låne lidt frost af mig, vi har imellem - 13 og 20 og i nat lover de ned til -27 og vi har sne over alt her i Estland.
MVH Preben41

preben

Kære Preben.

Selv efter en forsinket julefrokost med kollegaer, har jeg ikke så ondt af dig, du har dog selv selv valgt stedet, men jeg føler med dig alligevel, for jeg har nu gået hjem med -7 grader, og man bliver ret kold. En talte om - 2 rynker, og så er man jo en pige, men han lignede nu ikke en sådan, så den hoppede vi ikke på.

God nat til jeg der også er kommet sent hjemwink

Mvh. JørgenE
Jeg skal så dog lige spørge, af rent nysgerrighed, hvordan er -27 grader?

Klæber næsen sammen, hvis man snuser ind og er lidt klæbrig (snottet), får man sprækker på læberne, og hvad har I på af tøj når I går ud?

Er det kun pels fra dyr der kan tåle disse frostgrader eller er der også noget kunstigt frembragt?

Hvad gør i med vand i hanerne, som vel må fryse til.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis