Dødt tastatur

Er der nogen som har været ude for dette,bedst som man sidder og arbejder bliver tastaturet dødt, men man kan stadig bruge musen, man kan ikke lukke ned,uden man slukker for strømmen og starter op igen.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Trådløs eller kabel....?!?

Hvis det er trådløs kan det være lavt batteriniveau eller måske er keyboardet for langt væk fra recieveren! Hvis det er tråd, kan du prøve at se om nogle af stikkene er bøjede.

Jeg er computernød og fatter ikke ret meget af det, men det var da et gæt... ;-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hmmm... så vent en time eller to. Der sidder et par stykker på forummet der er geniale til det med husalteret...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Som al anden elektronik kan også et tastatur blive træt. Prøv med et andet tastatur inden du køber et nyt, for det kan jo også være interfacet i computeren, der er stået af.
hvis der er en sleep-tast, kan det være hele problemet! (det ligner mest en halvmåne)

Martin & Lena
Det ville være rart, hvis du beskrev problemet med lidt flere ord.

Hvor længe går der inden det 'låser'?

Kan du stadig bruge musen?

Hvis ja, hvorfor kan du så ikke lukke computeren med Start -> Luk Computer?

Hvis det nye tastatur giver fejl, så er det da vist selve computeren og dens interface, du skal se på. Jeg går ud fra, at du har viruschecket computeren, da virus kan ødelægge en computerns tastatur-driver.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis