Badeværelseindretning....!

Hej...!

I mit tidligere indlæg har jeg skrevet lidt om at jeg godt kunne tænke mig at bygge badeværelse...! Hvordan det skal se ud på "grundplan" er blevet færdigt og fastsat...

Nu har dog de seneste dage siddet og kigget på indretning, og lavet 150 planer på hvordan det kan se ud. Men har ikke fundet en god indretning. Hmmm..!

Så nu beder jeg jer om en lille hjælp til at indrette.
Hvis i ellers gider og lege med biggrin.

Det eneste som er FAST er at vi skal have tørretrumpler & vaskemaskine i det hjørne som er 65x65cm.

Ellers skal vi også HAVE et skab med håndvask på 1m.


Håber der er nogle søde sjæle som vil hjælpe mig/os lidt..!

MVH POPP

Ps: Den øvereste plantegning er selvfølgelig badeværelset som det er ud nu. Hvis nogle skulle være i tvilv. Hehe

http://www.lav-det-selv.dk/forum/attachment.php?attachmentid=5506&stc=1&d=1169493319
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Carsten Weye

Det skab med håndvask på 1 m, hvad fylder det i dybden?

Carsten.

Hmm..! Normalt er skabe 60cm dybe...! Men de kan vel også være mindre dyde til badeværelser..!
Hvorfor ikke bruge indhakket til brusekabine istedet for, det ville gøre indretningen meget nemmere,vaskesøjlen vil også være nemmere at komme til hvis den var feks. bag døren.
Citat fra Jens Aage

Hvorfor ikke bruge indhakket til brusekabine istedet for, det ville gøre indretningen meget nemmere,vaskesøjlen vil også være nemmere at komme til hvis den var feks. bag døren.


Ja det kan man også. Det var ihvertfald en mulighed...!
Skal jeg lige "tegne" lidt på :p
Citat fra zz24hours

er der ikke også nogle/et vinduer man skal tage hensyn til?

Pt. er der en lille vindue på den væg hvor der står 2,75m Men dette skal nok gøres større. Så det skal der ikke tages så meget hensyn til. Ikke andet end at der skal være et.
Citat fra kpc

Pt. er der en lille vindue på den væg hvor der står 2,75m Men dette skal nok gøres større. Så det skal der ikke tages så meget hensyn til. Ikke andet end at der skal være et.


det er så også et temmeligt stort hensyn når det gælder indretninge, der vil det jo ikke være hensigtsmæssigt at placere bordet under smile

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis