genstart

en com der skal g startes 15-20 gange før den kommer i gang.
den stopper første gang ved ram test(memery test)
derefter er det vilkårligt hvor langt hen i opstarten den skal før den skal genstartes, til sidst kommer man til loading af windows xp og der kan den finde på at gøre det en enkelt gang.
når først man er kommet ind i windows kan man genstarte uden problemer, man må bare ikke lukke computeren ned.

har 0 stillet bios på bundkortet og i selve bios, intet hjalp.
tror båndkortet er gået...

nogle der har en bedre ide?icon8.gif

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har oplevet et tilsvarende problem hvor noget i BIOS var gået galt. Da windows har adgang til bios kan der opstå datafejl i forbindelse med virus og windowsfejl. Det er dog uhyre sjældent at det sker, så prøv først at tage alle kort ud af soklerne og sæt dem i igen. Hvis det ikke virker bør du genindlæse bios men tjek først om der er nye biosopdateringer.

Mvh. Christian

I første omgang gad jeg slet ikke svare på dit indlæg, der helt tydeligt bærer præg af, at du ikke gider bruge tid på at udtrykke dig på dansk og at læse korrektur inden du sender det.

Hvad forstår du i øvrigt ved at genstarte?

Jeg vil give Kassereren ret i hans betragtninger, men da POST-programmet åbenbart allerede standser ved memory-testen, så vær specielt opmærksom på dine memory-blokke. Check evt. også om de får den korrekte spænding.
til efry.
det er synd du ikke forstår..........? Men der er andre der kan forstå, så mon ikke du skulle tage dig sammen?

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Ja sådan stopper man for al hjælp ... Men jeg har haft nøjagtig samme problem og fandt og rettede da også fejlen.. wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis